crispy345 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Okei.. Nå har det seg sånn at jeg har klart å faktisk knust innerskjermen i telefonen "min", da jeg uheldigvis mista den ned trappa. Telefonen virker, men det er ingen bilde og fullt av sprekker på skjermen innafor. Glasset utapå er helt prikkfritt, noe som er litt dumt da jeg tydeligvis må bytte hele greia for å bytte LCD. Lysene på touch-tastene funker helt fint, så regner med resten av telefonen funker. Nå, jeg leita litt på nett, å må si jeg ble skremt. Mytrendyphone.no (som jeg har brukt mye før pga lav pris) hadde skjerm og glass til salg for 1100kr (!), mulig dere ikke synes det er dyrt men jeg synes det er helt absurd. Leita litt mer, og der fant jeg jo en som bytta skjerm og glass på S3 for 799 og en annen for 899, så og kjøpe skjerm til 1100 er ikke aktuelt uansett hvor original den er. Jeg har egentlig plenti med andre telefoner å bruke, men saken er den at den er faren min sin, jeg låner den bare da han har fått seg ny, så for han og meg er det jo ikke noe problem. Men jeg må uansett fikse den fikk jeg beskjed om, og det vil jeg jo, for det er jo fortsatt en god telefon. Tenker å gjøre det sjøl da det ikke ser ut til alt for mye jobb (har gjort det på et par fra før), men sliter med å finne skjermer i NORGE som ikke koster mer enn ca. 500kr.. Jeg har jo funnet noen til 350kr på eBay, men vet ikke helt om jeg stoler på de, da resten av skjermene kommer opp 100-200 kroner etterpå. Så, noen som vet om noen som selger billige display + glass i Norge/evt utlandet om det går an å slippe unna toll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå