Voss321 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei Noen som vet om noe som kan gjør at jeg kan få mer lyd i pc stereoet mitt? En forsterker. Ikke sån giga greie men en liten en. Maks 1000-1500 kr.-? Takk på forhånd Lenke til kommentar
medlem-306908 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mye kan gjøres, men hvilket stereo har du? merke? Lenke til kommentar
Voss321 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Mye kan gjøres, men hvilket stereo har du? merke? Logitech z906 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal du ha mere lyd ut av det der tror jeg du fort møter distortion. Dessuten spiller den mer enn høyt nok med mindre du er syre og prøver å ødelegge hørselen din fordi du synes det er gøy. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Du kan enten kjøpe deg et sett aktive høyttalere, eller kjøpe deg en forsterker og et par vanlige høyttalere. Du får ikke noe mer ut av ditt Logitech sett. Forsterkeren sitter i SUB'en, og vil ikke drive bedre høyttalere. Aktive høyttalere http://www.hifiklubben.no/Products/argon-7450a-aktiv-hoyttaler-31746/ Du kan eventuelt kombinere nye aktive høyttalere med SUB'en fra Logitech. Lenke til kommentar
Voss321 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Skal du ha mere lyd ut av det der tror jeg du fort møter distortion. Dessuten spiller den mer enn høyt nok med mindre du er syre og prøver å ødelegge hørselen din fordi du synes det er gøy. Jeg er ikkje førnøyd med høyden på lyden, vet om en forsterker els? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal du ha mere lyd ut av det der tror jeg du fort møter distortion. Dessuten spiller den mer enn høyt nok med mindre du er syre og prøver å ødelegge hørselen din fordi du synes det er gøy. Nå er det vel kanskje et mer komplett lydbilde TS er ute etter. Satelittene i Logitech-settet er mildt sagt elendige til å formidle lyd korrekt. Lenke til kommentar
Voss321 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Nå er det vel kanskje et mer komplett lydbilde TS er ute etter. Satelittene i Logitech-settet er mildt sagt elendige til å formidle lyd korrekt. Ja, hvordan kan jeg få lyden høyere og bedre? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal du ha god lyd, så må du nok legge mer penger på bordet. Dropp surround, og sats på stereo. HiFi Klubben har mye bra til en OK pris. Glem alt med mindre enn 5" bass/mellomtone-element og eget diskantelement. Du kan bruke SUB'en fra Logitech midlertidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå