barentshavet Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Vurderer å kjøpe en PC som kan brukes til litt gaming og mye surfing. Er dette en OK stasjonær? Bør jeg gjøre noen oppgradering/nedgraderinger? Hvor god er spillytelsen på denne, tror dere? Positivt og negativt? Egentlig har jeg valgt ut denne kun fordi den følger med alt jeg trenger. Har ikke tålmodighet til å håndplukke forskjellige enheter. http://www.komplett.no/komplett-gamer-a20-desember/10850#!tab:info Endret 17. desember 2013 av useriøst Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Kan du bygge selv? Da får du ganske mye mer for pengene! Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Kan du bygge selv? Da får du ganske mye mer for pengene! Har aldri gjort det, men jeg er generelt ganske teknisk av meg så jeg lærer fort hvis det ikke er veldig tidskrevende. Hvordan sparer jeg på det? Edit: søkte litt på Komplett ang. det, tror ikke jeg har tid selvom det så veldig interessant ut! Endret 17. desember 2013 av useriøst Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tar ikke SÅ lang tid, det du sparer på er mer spesifik hardware Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Håpløst oppsett av komplett. Ta en tur på dustinhome og sett sammen noen komponenter. Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Å bygge en egen pc er som lego for voksene. (Jeg er 14år, og har bygget 3 pcer) Hvis du følger med på januarsalget, så kan du lage en pc som er like billig, og bedre. Setter sammen en pc med i5 4670k, msi z87 g45, corsair rm 750, og nvidia gtx 770 til en pris under 9000kr. Det lønnet seg å bygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå