Darthvulture Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 nyeste episoden kom igår og wow leverte bra nå og! utrolig vanskelige valg nok en gang! valgte mye "feil" men som føltes rett ut i øyeblikket som er da hele spillet Lenke til kommentar
jabc Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ble ferdig med siste episode nå, og jeg må si jeg absolutt ikke ble skuffet! Tenkte i forkant at den umulig kunne måle seg med sesongavslutningen på sesong 1, men der tok jeg feil. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 what kom den ut idag?? holy motherfucker! gleder meg til å få spille det ikveld! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ooh, ny episode! Laster ned! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 godddamn! hva slags ending fikk folk? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Holdt med Kenny til det siste, men nok var nok. Skjøt Kenny og valgte å dra alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå