Håvard Hofstad Ruud Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Spilte sesong en og 400 Days på PS3, men vurderer å spille sesong to på iPad. Hvor mye påvirkes sesong to av valg og handlinger fra sesong en og 400 days? Bør jeg fortsette å spille på PS3 for å få den riktige fortsettelsen av "min" historie, eller har det ikke noe å si? Regner med at hvilke personer som ble med og hvem som ble igjen i 400 Days ikke er uvesentlig? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 har ikke spilt 400 days selv men det skal ha en påvirkning på spillet, sesong 1 påvirker naturligvis visse ting Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Spilte sesong en og 400 Days på PS3, men vurderer å spille sesong to på iPad. Hvor mye påvirkes sesong to av valg og handlinger fra sesong en og 400 days? Bør jeg fortsette å spille på PS3 for å få den riktige fortsettelsen av "min" historie, eller har det ikke noe å si? Regner med at hvilke personer som ble med og hvem som ble igjen i 400 Days ikke er uvesentlig? Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke spilt det på iPad av den enkle grunn at samtilige TellTale spill jeg har prøvd hakker noe voldsomt til tider på iPad. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det avgjør saken. Jeg fortsetter på PS3. Takk for svar Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Kenny til å dø i sesong 1. Han kan da ikke ha overlevd den episoden hvor han hoppet ned til alle zombiene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Kenny til å dø i sesong 1. Han kan da ikke ha overlevd den episoden hvor han hoppet ned til alle zombiene? Vi får ikke se at han dør i noen av sekvensene. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Kenny til å dø i sesong 1. Han kan da ikke ha overlevd den episoden hvor han hoppet ned til alle zombiene? Vi får ikke se at han dør i noen av sekvensene. Hm. Teit. Det er jo nesten for en retcon å regne. Hva skjer med ham dersom han ikke blir med for å finne Clementine? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Kenny til å dø i sesong 1. Han kan da ikke ha overlevd den episoden hvor han hoppet ned til alle zombiene? Vi får ikke se at han dør i noen av sekvensene. Hm. Teit. Det er jo nesten for en retcon å regne. Hva skjer med ham dersom han ikke blir med for å finne Clementine? Han blir med uansett. Spillet gjør en god jobb med å lure deg til å tro at valgene har noe å si, men det ender alltid opp i det samme. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Kenny til å dø i sesong 1. Han kan da ikke ha overlevd den episoden hvor han hoppet ned til alle zombiene? Vi får ikke se at han dør i noen av sekvensene. Hm. Teit. Det er jo nesten for en retcon å regne. Hva skjer med ham dersom han ikke blir med for å finne Clementine? Han blir med uansett. Spillet gjør en god jobb med å lure deg til å tro at valgene har noe å si, men det ender alltid opp i det samme. får aldri se han dø, hadde samme sekvens selv, på en eller annen måte så matrixer han seg ut av den situasjonen. Valgene har da endel å si, ihvertfall på hvem characters som er med videre(f.eks hele forrige episode er da forskjellig om man redder han gamle eller han unge i slutten av ep1) men in the long run, så vil vel uansett slutten være tilnærmet lik(håper ikke det, håper det er forskjellige endings ala heavy rain tbh) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Den nye episoden var helt fantastisk! Liker hvordan Clementine utvikler seg. Håper neste episode kommer til sommertider. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvilken plattform har den kommet ut på? Ser ikke ut som om den har kommet på PS Vita enda . Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ihvertfall ute på psn og steam, såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 OMG den slutten fyy faen! Hva valgte folk helt på slutten der? kappet dere av hånden eller tok dere zombien, var brutalt men eneste rette å kappe av hånden synes jeg! Ellers deilig at man endelig fekk has på Carver, for en slu jævel! ^^ Lurer på hva slags dumskap de forviller seg i nå, Kenny er like hardcore og dumdristig som alltid 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Herregud for en intens episode 3'eren var, og fy faen så deilig det var å se Carver bli slått i hjel! Endret 17. mai 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Hva med å skjule spoilere? Endret 17. mai 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Hva med å skjule spoilere? Beklager... God ide om du fjerner spoileren fra innlegget ditt og.. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Akkurat spilt gjennom episode tre. FOR noen episoder vi har blitt servert! Carver fikk det han fortjente! Elsker også hvor tøff Kenny er. Frykter at han ryker på tampen av sesongen, for å gjøre avslutningen like emosjonell som den forrige. Har forøvrig fått svar på hva 400 Days har å si for historien. Gleder meg skikkelig mye til fortsettelsen. Men har lest at det kan bli lenge til Amid the Ruins kommer. Leste et sted at den episoden ikke er forventet før mot slutten av juli. Det var antageligvis bare rykter og spekulasjoner, så jeg krysser fingrene for at episoden kommer før. Lenke til kommentar
EastWest Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 utviklingen av sesong 2 har gått skikkelig tregt Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 utviklingen av sesong 2 har gått skikkelig tregt enig, og fortsatt så greier de ikke å fikse disse barndoms problemene deres med animasjon og grafiske bugs som kan irritere, skal være mulig i 2014 å fikse på denne motoren, jeg vet det er endel arbeid ettersom jeg har studert dette men alikevel, må da gå an. At de bruker tid det er vel forsåvidt greit så lenge de leverer kvalitet, story og skuespill er meget bra, og det er veldig intenst til tider, alltid noen ufattelig vanskelige valg å ta Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 De kunne like gjerne droppet episodene og lansert spillet som en komplett utgave etter det var ferdig. Det har tatt for lang tid mellom hver episode, og det samme gjelder The Wolf Among Us. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå