NinjaVal Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 ja, da er det ca 3 timer og 45 min igjen. Er selv på jobb frem til 20:00. Klarer nesten ikke å vente lenger, er så spent på hvordan historien fortsetter videre.. Flere som skal spille i kveld? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal absolutt spille. Dette er det eneste spillet jeg har forhåndsbestilt i år. Må bare vente til 19:00 da Steam åpner det opp. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Spiller det på PS3 og det blir vel ikke sluppet på PSN før imorgen =( Ha en flott kveld med Clementine! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Dis gon b gud! Endret 17. desember 2013 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Håper episodene varer litt lenger, eller i hvertfall at første episoden er litt lenger enn 2 timer. Har gledet meg så utrolig lenge til det her, helt siden jeg satt og strigråt for ca. ett år siden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skulle vært mulig å laste det ned på forhånd, selv om det ikke er snakk om mange gigabytes. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) wow.. i liked it EDIT: føler ikke at jeg kan si så veldig mye enda, ikke før det har gått noen dager, evt kanskje uker, når folk har spilt igjennom episode 1...dunno Endret 17. desember 2013 av NinjaVal Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Veldig bra episode! Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Flere som har problem med å finne episode på psn? Står i hovedmenyen men når jeg går inn så er bare sesong 1 der Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 meget bra episode, satt med åpen munn i begynnelsen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Fikk ikke spilt første episode før nå, men for en episode. Hoved plottet var litt overalt, men Clementine var fantastisk og måten du kunne være henne på, spesielt is dronning kommentarene. Liker at du kan bestemme hvordan verden virker inn på henne, gleder meg til neste episode. Endret 21. januar 2014 av Akrabra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Andre som opplever hakking i spillet? Spilte helt fint til minst en 15-30 min inn i spillet, så begynte det å lagge noe jævelig.. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Vet ikke enda, var ikke klar over at dette kom ut i dag i det hele tatt... var på vei til å legge meg, så begynte steam å pumpe data som en anna idiot, hva skjer tenkte jeg?! episode 2? Så ja, må spille det her nå EDIT: jeg skjønner ingenting, pleier alltid å få med meg når en ny episode kommer ut, både på the walking dead og the wolf among us, men ikke denne gangen. Har det vært kjent lenge at episode 2 skulle komme idag? Endret 4. mars 2014 av NinjaVal 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Vet ikke enda, var ikke klar over at dette kom ut i dag i det hele tatt... var på vei til å legge meg, så begynte steam å pumpe data som en anna idiot, hva skjer tenkte jeg?! episode 2? Så ja, må spille det her nå EDIT: jeg skjønner ingenting, pleier alltid å få med meg når en ny episode kommer ut, både på the walking dead og the wolf among us, men ikke denne gangen. Har det vært kjent lenge at episode 2 skulle komme idag? Ble annonsert for noen par dager siden. Glemte det nesten selv, men det begynte ikke å laste ned for meg før 21:27. Fy faen for en bra episode! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Vet ikke enda, var ikke klar over at dette kom ut i dag i det hele tatt... var på vei til å legge meg, så begynte steam å pumpe data som en anna idiot, hva skjer tenkte jeg?! episode 2? Så ja, må spille det her nå EDIT: jeg skjønner ingenting, pleier alltid å få med meg når en ny episode kommer ut, både på the walking dead og the wolf among us, men ikke denne gangen. Har det vært kjent lenge at episode 2 skulle komme idag? Ble annonsert for noen par dager siden. Glemte det nesten selv, men det begynte ikke å laste ned for meg før 21:27. Fy faen for en bra episode! Må bare quote deg her, fy fan for en episode... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Sitter og venter på at PSN EU skal slippe den nye Episoden, en ukes venting har vært helt brutalt. Noen som vet når de oppdaterer butikken? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Sitter og venter på at PSN EU skal slippe den nye Episoden, en ukes venting har vært helt brutalt. Noen som vet når de oppdaterer butikken? Jeg har nettop spilt gjennom episoden. Du må laste den ned fra PSN Store, ikke gjennom spillet, det virker ikke foreløpig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja fant den til slutt, lenge siden jeg har brukt PS3 ordentlig. Fantastisk episode forresten, noen av spenningsmomentene var utrolig bra. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Spoilerspørsmål: Har nettopp avsluttet episode 2. Det ble jo rene blodbadet. Er det mulig å unngå at noen blir drept? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Spoilerspørsmål: Har nettopp avsluttet episode 2. Det ble jo rene blodbadet. Er det mulig å unngå at noen blir drept? Ja, det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå