|SeVen| Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg sitter her og skal bestille meg noen nye vifter til kabinettet mitt.... 80x80 mm vifter er det sånne vanlige kabinett vifter ? Er iallefall ei kabinett vifte jeg skal ha... eller er det 120x120mm ? husker ikke dette jeg... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 de fleste kabinetter er 80x80... enkelt få kabinetter har 120x120.. Men regner med at det er 80x80...hva slags kabinett er det du har ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 de fleste kabinetter er 80x80... enkelt få kabinetter har 120x120..Men regner med at det er 80x80...hva slags kabinett er det du har ? Har et modda Qtek kabinett. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har sjekket hjemmesiden, men det er så mange serie der..og fleste av dem har ikke oppgitt noe kabinett vifter. Sorry jeg kan ikke hjelpe... Tips: Du kan jo sjekke selv ved og titte bak...måle !! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vet det er 80x80mm vifter nå. Bestilt meg masse vifter fra 3dfxcool nå. 8) Takk for hjelpen foresten Fikk satt inn plexiglass og endel vifter inne i kabinettet igår, men trenger noen for utseendes skyld. hehe.. Lurer egentlig litt på om det er best med overtrykk av luft i kabinettet eller undertrykk... ?! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Overtrykk er vel igrunn rekna som det beste. :wink: Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 SÅ jeg burde ikke ha noen vifter som blåser ut da ? Alle inn ?! Har jo en vifte på PSU som blåser ut... Tenkte jeg skulle sette 3 vifter til å blåse inn og 1 vifte + PSU vifta til å blåse ut jeg. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Høres bra ut det,jeg har 1stk i front som suger inn,2stk i siden som suger inn og 2stk bak som blåser ut. dette fiunker bra så det hørtes greit ut det du skal bruke.Men jeg anbefaler deg å bruke "filter" foran de viftene som suger inn,hvis ikke så blir det myyye støv inni der og det er ikke bra vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå