Gå til innhold

Nikolay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker alltid når jeg får slike tilbakemeldinger fra deg Tove. Skulle gjerne produsert i kvalitet og kvantitet som du får til - men nå har jeg noen modeller på gang i romjula, så får vi se om jeg kan rekke deg til anklene i det minste :)

 

Oj ja men du har alltid kvalitet har jeg merket.. kvantitet er lettere å påvirke en kvalitet.. så det er ingen fare;)

Beundrer dine bilder :)

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Har ikke så mye greie på portrett, men vet at jeg liker bildet veldig godt. Liker spenningen mellom lys og skygge. Flott med det delvis belyste øyet som er på skyggesiden. Liker tonene og kontrastene i bildet. Opplever bildet både som engasjerende og vakkert. Et bilde jeg ikke går forbi. Jeg tror ikke man kan bruke opp en modell. Ser verdien av samspillet som oppstår når en er godt kjent. Og denne modellen har et godt og karakterfullt uttrykk. Samtidig, for å perfeksjonere seg så er det lurt med et og samme motiv, testet ut på flere måter, være seg om motivet er en kopp, en fugl, et landskap eller en modell... Selv har jeg ikke tålmodighet god nok til sånt selv. Når det er sagt så er det jo stor verdi av å prøve andre modeller også. Det kan komme mange nye og annerledes erfaringer og ideer i samspill med andre modeller. Kanskje noen som igjen kan brukes på denne flotte modellen, som det sikkert finnes 1000 måter til å ta bilder av på :) Og dette er jo en billedkritikk - ikke bare bilder for å underholde hverandre, selv om det også er både lov og hyggelig! Kunne vært artig å se flere versjoner på en gang, og/eller samme type bildelagt ut samtidig her, men som er tatt med litt mellomrom - for å se forskjeller og utvikling i ideer mv.

Lenke til kommentar

Hei Laila! Så flott og utfyllende tilbakemelding du gir her. Du er inne på noe sentralt - at et ansikt/person kan utrykkes på så mange måter. Og for meg er det en lærekurve i nettopp dette - hvordan formidle modellen fra ulike betraktnings muligheter sett gjennom kameraet. Persepsjonsendring gjennom kameraet om en vil. Nikolay er i mine øyne en utrolig flott modell som kan formes ut i ulike uttrykk i formidling gjennom foto. Men som sagt dette er noe jeg prøver litt ut og har en lang lærekurve å følge. Å kunne lese modellen og deretter kanalisere dette formidlingsmessig ut på en måte som skaper refleksjoner og undring er jammen ikke lett - og godt er det :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...