Gå til innhold

Staten beskytter deg mot melk

Privat risiko eller statlig sikkerhet  

72 stemmer

1. 1. Anser du at Staten bør bestemme hvilken mat og drikke du får lov til spise/drikke?

• Ja
      12
    • Nei
      57
    • Vet ikke
      3

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du at folk flest bare går og venter på å få frihet slik at de kan bruke vold mot andre og kose seg med å slå ned folk på gaten ?

Ønsker du å diskutere temaet eller ønsker du å lire av deg irrelevante svar?

-k

Endret av knutinh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker du å diskutere temaet eller ønsker du å lire av deg irrelevante svar?

-k

Spørsmålet mitt er høyst relevant som svar på det innlegget ditt som jeg svarte på som var dette

" Selvfølgelig skal vi ikke ha "full frihet". Det enkleste eksempelet på fornuftig innskrenkning av individets frihet er dersom jeg ønsker å utøve vold mot andre"

For med slike meninger som du har om dette, så må man nesten tro at du virkelig mener at folk flest bare går og venter på å få frihet slik at de kan bruke vold mot andre og kose seg med å slå ned folk på gaten.

Dette er også så vidt jeg kan se også den eneste muligeten, siden du ikke ønsker at folk skal ha frihet, og må passes på og holdes i bånd av staten.

Jeg bare konfronterer dere med hva dere egentlig mener, for jeg tror ikke dere har tenkt over dette, dere bare mener det staten vil dere skal mene uten å tenke over hva det betyr.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg bare konfronterer dere med hva dere egentlig mener, for jeg tror ikke dere har tenkt over dette, dere bare mener det staten vil dere skal mene uten å tenke over hva det betyr.

Naivt av deg å tro at du er det eneste mennesket i verden som tenker med hodet.

Jeg tror ikke at jeg er den eneste i verden som tenker med hodet.

Dette har ikke så mye med evnen til å tenke å gjøre, men med evnen til å tenke selvstendige tanker.

Folk flest tenker nok, men da helst på andre ting.

Men når det gjelder like ting som dette, så lar de staten og statens "eksperter" tenke for seg , og fortelle dem hva de skal mene.

Jeg er slett ikke den eneste i Norge heller som kan tenke selvstendige tanker utenfor den politisk korrekte boksen, men det er likevel ganske få av oss i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...