Joachim_F Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Scraps er et bilkampspill for kreative spillere.Bygg din egen morderbil Lenke til kommentar
Fredricon Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hmm.. dette spillet så faktisk gøy ut. Må prøves Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hadde hvert kult med oppdrag som å overleve, mens man blir angrepet av zombier eller andre monster. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Dette så gøy ut. Backer. Takk for tipset! Lenke til kommentar
offen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Første tanken jeg fikk var at dette minner meg om (spillet) Robot Arena, med skytevåpen. Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Første tanken jeg fikk var at dette minner meg om (spillet) Robot Arena, med skytevåpen. Hiver meg på denne tanken, ja. Robot Arena og etterfølgeren var godt innbrent på monitoren hjemme. Robot Arena med skytevåpen, pent R/C skall, cell-shading og høyere tempo. Akkurat noe jeg ikke ante jeg ønsket meg til jul. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Testet demoen og det det røyk med en stund på den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Første eg tenkte på var Interstate '76, som for øvrig var eit genialt spel. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Syns det var et lignende spill med romskip eller noe? Finnes det no lignende spill? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Syns det var et lignende spill med romskip eller noe? Finnes det no lignende spill? De nevner det i artikkelen, Kerbal Space Program, antar det er det du er ute etter...-------------------- Ser de har Linux-versjon også, fantastisk, da blir det å teste det med en gang Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) i forumet til dette spillet fant jeg Robocraft. ser nesten bedre ut for da kan du lage hele bilen selv laster det ned nå edit: ok, tok meg 2 sekunder å finne ut. Robocraft er mye dårligere Endret 17. desember 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Elsker hvordan de i gameplay videoen bare tar helt av med kreasjonene sine! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Haha. Skulle bare prøve litt før jeg la meg til å sove, men ble sittende en stund. Prøvde å få en bil til å gå raskest mulig. Høyeste farten jeg kom opp i var 530 km/h med en liten modell og 529 km/h med en medium. Prøve mer i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå