Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Chelsea

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nå fikk jeg ikke sett den siste halvtimen av kampen fordi jeg måtte dra, men jeg er enig i at Chelsea spilte defensivt, noe som resulterte i at Arsenal stagnerte, og Chelsea tok dem på kontringer. Derfor er jeg ikke så uenig i alt Mr. Brightside mener, det er heller måten han legger det fram på.

Kjipt av dere andre å totalt latterliggjøre ham. Men noen må jo avvike fra resten også.

God jul!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjipt av dere andre å totalt latterliggjøre ham. Men noen må jo avvike fra resten også.

Men det er helt greit at han mener vi mentalt skada som heier på Chelsea?

Kjedelig kamp, men heller det enn forrykkende kamp hvor vi ikke får poeng.

Og mtp. våre offensive kvaliteter (dårlige med andre ord), hadde det nok gått Arsenal's favør om vi hadde satse fullt offensivt.

Ser mye frustrasjon i forhold til Giroud, tenk dere å ha en som "stjerne" som Torres på laget som ikke har putta mer enn 3 mål i PL si sist jul.

Lenke til kommentar

Det går fint. Har ikke lyst til å være en del av moralgjengen på forumet her, som foretrekker fotball som en samkost over en kopp te hvor man gir lagene hverandres komplimenter, og hvor det bare er lov å kritisere sitt eget lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det går fint. Har ikke lyst til å være en del av moralgjengen på forumet her, som foretrekker fotball som en samkost over en kopp te hvor man gir lagene hverandres komplimenter, og hvor det bare er lov å kritisere sitt eget lag.

Skal du kritisere andre lag bør du iallefall vite hva du snakker om, ikke komme med noe tilfeldig oppgulp du fikk en idé om når du så bilde av en Chelsea-buss foran mål.

Det er åpenbart ganske at du prøver å fremprovosere en reaksjon hos oss andre, men den eneste reaksjonen du får er latterliggjøring, sliter med å ta alt du skriver seriøst.

Lenke til kommentar

Du er virkelig en menneskekjenner. Hvordan vet du at jeg fikke en idé over Chelsea da jeg så det bildet? Sier du at det ikke er noen sannhet i bildet? Hvordan vet du at jeg bare prøver å fremprovosere en reaksjon? Du er isåfall i samme båt. Skal du kritisere kritiseringen min bør du iallefall vite hva du snakker om, ikke komme med tomme påstander. Det er en grunn til at Chelsea er det mest forhatte laget i PL.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig rangerer jeg Pool og City høyest. City som nummer 2 fordi de ikke har så mange fans som kan rakke ned på oss :p

Men jeg er også litt enig med Mednaetha; Chelsea framsto ikke som et lag som virkelig hadde lyst til å vinne kampen selv om de dominerte av og til, men nå skal det sies at av den halvtimen jeg så på kampen så var Arsenal farligst på kontringer og helt tamme når Chelsea var kompakte bak og ikke så veldig offensive, så jeg forstår jo at de ikke ga alt i den offensive delen. Men at Chelsea står for en defensiv spillestil er bare tåpelig selv om vi har sett det noen få ganger før (mot Barcelona og Bayern...).

Uansett så var prestasjonene til Brightside som omhandlet United v Arsenal mer enn nok...

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2345092/Chelsea-voted-hated-club-English-Premier-League.html

Jeg ville dog plassert bunnen av listen slik:

Liverpool

Tottenham

Stoke

City

Chelsea

United

Var personlig overrasket over den kåringen. Forventet United nederst. Er ikke spesielt mange som er fornøyde over at vi har rulet PL siden starten. Og du er nok fortsatt bitter over United v Arsenal-kampen

Lenke til kommentar

Du kan fortelle deg selv akkurat hva du vil, men svaret vet du nok selv :)

Skal nok også sies at du ikke akkurat setter Arsenal-fansen her inne i godt lys. Tror nok de fleste ville vært enige i det, men sannheten er at du "skiller" deg litt ut.

Kan du hate noen for flaks? Da tror jeg du har misforstått betydningen av det ordet totalt. Du er helt på trynet. Nei, ingen overraskelse om at du blir mest stemt på angående den "prisen".

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Godkjent med 1p!

Bare jeg som ønsket å se Arsenal sikre ett poeng fremfor å kaste alle mann frempå i et desp forsøk på å ta alle? Stor, stor sjanse for at det slår tilbake og man gir to ekstra poeng til en rival. Dreit oss ut mot Dortmund, og skulle ønske vi hadde lært fra det. Sende opp både Mert og TV på siste corneren der er ikke det smarteste, skulle heller likt å se oss innse at vi mest sannsynlig ikke tar 3p, og sikre 1p isteden.

Og spiss i januar plz, vinner ikke ligaen med en spiss som scorer maks 15 mål på en sesong.

Lenke til kommentar

Herlig temperatur i kamptråden. Synd ikke kampen var like frisk.

Chelsea kommer med en plan, gjennomfører og får ett poeng. Arsenal så ikke ut til å ha noen plan og hadde heller ikke nok trøkk.

Ingen fortjente å vinne (i mine øyne) og dermed et OK resultat.

Veldig bra for oss, seff :)

God jul!

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Du kan fortelle deg selv akkurat hva du vil, men svaret vet du nok selv :)

Jepp:

Nei? Jeg misliker United mest fordi det er ingenting å like med united.

Kjøpelag, filming, arroganse, juks, flaks, kjedelig fotball... listen går videre og videre.

Det vet alle (utenom United fansen selv, selvsagt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...