Aleks Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Og festfotball er ikke ordet eg ville brukt, i real målestokk. Selv ikke mourinho klarer helt å ødelegge fotballen til sånne spillere. Men det var overhodet ikke real slik eg liker å se de. Han satt bare rekord for antall mål scoret? Høres kjedelig ut ja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Fotball handller ikke kun om å pøse på med offensive spillere, Mourinho viste hva Arsenal er kapable til og tilpasset laget sitt deretter, er vel en grunn til at dere ALDRI har klart å slå Barca, u gotta adapt.. Dette er feil. Vi vant 2-1 på Emirates for et par sesonger siden Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Chelsea har fått rykte på seg for å parkere bussen i hver eneste kamp. Til og med når vi spilte mot Nordsjæland parkerte vi bussen. Helt håpløst hvor mye det ordet misbrukes i retning Chelsea. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Dette er feil. Vi vant 2-1 på Emirates for et par sesonger sidenOk my bad Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 De driver jo å reklamerer for boxing day kampene (den det snør litt i starten). Da går det en melodi i bakgrunnen, noen som vet hvor den er hentet fra? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Det er utrolig frustrerende å lese innleggene dine. Det viser lite fotballforståelse, og i tillegg tror jeg dette er den eneste Chelsea-matchen du har sett. Vi (Chelsea) kommer fra kamper der vi slapp inn 3 mål mot Stoke og Sunderland, samt tap mot sistnevnte i ligacupen. Når du da møter Arsenal på bortebane må man komme forberedt. Det er en solid defensiv opptreden fra Chelsea. Arsenal var sårbare på gjennombrudd og de var shaky i kontringene. Hvor mange skudd hadde dere på mål? Hvor mange sjanser? Hvor var byttene? Hvor var planen? Kan ærlig innrømme at jeg ikke gidder å se mange Chelsea kamper. Mye fordi dere står for noe av den kjipeste fotballen i Europa. Komme forberedt er ikke synonymt med å spille mot uavgjort. Dere parkerer bussen fra start, lar oss ha ballen, og sender bare frem en 2-3 spillere på kontring for noen tafatte forsøk på mål. Å komme forberedt ville vært en fin balanse mellom ofansivitet og defansivitet, noe dere ikke stod for. Mourinho, som den feigasen han er, virket mer opptatt av å holde rekorden sin mot Wenger fremfor å ta sjansen på å komme på toppen av tabellen. Selvfølgelig får vi ikke mye rom til sjanser når hele troppen deres står parkert foran mål. Og du spør hvor var planen? Vi ønsket å vinne kampen, og dermed måtte vi score mål, og det er ikke lett mot det sørgelige defansive laget deres. Et bytte eller to ville ikke påvirket kampen offansivt. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan noen har den mentale helsen til å supporte Chelsea. Alt i alt handler fotball om underholdning, noe Morinho og Chelsea feiler å levere. Endret 23. desember 2013 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Men likevel hadde Chelsea flere sjanser og skudd på mål? Du har ikke peiling på hva du snakker om og det skinner rett igjennom. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan noen har den mentale helsen til å supporte Chelsea. Sånt tull kan du spare deg for. Endret 23. desember 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Parodi Give it a rest. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Men likevel hadde Chelsea flere sjanser og skudd på mål? Du har ikke peiling på hva du snakker om og det skinner rett igjennom. Sånt tull kan du spare deg for. Og? Ingen, utenom 1, av de skuddene på mål var farlige. Dere presset bare på tafatte kontringer, ettersom vi faktisk turde å ta spillerne våres fremover, dermed fikk dere disse "sjansene". Vi slett som sagt med å komme til sjanser fordi Chelsea er et ufattelig kjipt lag. Endret 23. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kan ærlig innrømme at jeg ikke gidder å se mange Chelsea kamper. Mye fordi dere står for noe av den kjipeste fotballen i Europa. Komme forberedt er ikke synonymt med å spille mot uavgjort. Dere parkerer bussen fra start, lar oss ha ballen, og sender bare frem en 2-3 spillere på kontring for noen tafatte forsøk på mål. Å komme forberedt ville vært en fin balanse mellom ofansivitet og defansivitet, noe dere ikke stod for. Mourinho, som den feigasen han er, virket mer opptatt av å holde rekorden sin mot Wenger fremfor å ta sjansen på å komme på toppen av tabellen. Selvfølgelig får vi ikke mye rom til sjanser når hele troppen deres står parkert foran mål. Og du spør hvor var planen? Vi ønsket å vinne kampen, og dermed måtte vi score mål, og det er ikke lett mot det sørgelige defansive laget deres. Et bytte eller to ville ikke påvirket kampen offansivt. Ærlig talt skjønner jeg ikke hvordan noen har den mentale helsen til å supporte Chelsea. Alt i alt handler fotball om underholdning, noe Morinho og Chelsea feiler å levere. Det var en gang et Arsenal-lag ledet av George Graham som spilte noe av den kjipeste fotballen som er fremvist på denne siden av 80-tallet og vant en hel del. Det går i sykluser. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg er enig i at taktikken til JM la opp til fantastisk kjedelig fotball fra Chelsea i dag. Men det fungerte for Chelsea i dag som på OT, og for Chelsea og ligaen sin del kan dette være gull verdt til slutt. Og skuddstatistikken lyver litt - Arsenal skyter veldig lite. Det er ikke ofte de skyter utenfor, selv om jeg kunne tenke meg at Ramsy prøvde litt oftere. Vi så jo hvordan det gikk mot Liverpool. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 La han være. Hvis han vil tro at det er spillestilen til Chelsea så skal han få lov til det. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Jau... Endret 23. desember 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Jeg stemmer på Mr. Brightside som vinner av "Dårligste taper på diskusjon.no"-prisen 2013. Endret 23. desember 2013 av Coffee Break 8 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg stemmer på Mr. Brightside som vinner av kåringen for "Dårligste taper på diskusjon.no"-prisen 2013. Vi tapte ikke? 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vi tapte ikke? Jeg stemmer på deg likevel, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vi tapte ikke? Du fremstår som en som tapte. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Brightsides deltakelse i United-kamptråden hadde allerede gjort ham til favoritt til å vinne nevnte pris. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Er ikke min feil at Arsenal er omringet av drittlag. Skal man finne andre respektable lag må man langt ned på tabellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Eh, takk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå