Aleks Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Arsenal vs Chelsea Hvorfor: Premier League Hvor: Emirates Stadium Når: Lille julaften 21:00 Ute for Chelsea: Van Ginkel, EssienUte for Arsenal: Koscielny, WilshereFA skal gi svar iløpet av dagen om Wilshere blir suspendert for å gi fingeren til City-fansen.Mulig lagoppstillinger:CechIvanovic - Terry - Cahill - AzpilicuetaMikel - RamiresWillian - Oscar - HazardTorresSzczesnySagna - Mertesacker - Vermaelen - GibbsArteta - RamseyWalcott - Özil - CazorlaGiroudChelsea sin statistikk vs Arsenal:Forslag til Arsenal sitt lag, fullstendig skadeliste og eventuell annen informasjon tas gjerne i mot. Endret 17. desember 2013 av Aleks 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) På tide å senke Arsenal ned på jorda igjen. De har vært for lenge på toppen nå. Har troa på seier og at Chelsea feirer julaften som nummer 1. Håper vi kan gi dem like mye deng som i 0-2 kampen i cupen. Endret 17. desember 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Szczesny Sagna-Mertesacker-Vermaelen-Gibbs Arteta-Ramsey Walcott - Özil - Cazorla Giroud Dette blir tøft. 2-3; Walcott, Arteta - Hazard, Terry & Schürrle Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Usikker her, gitt. De kommer til å være særdeles ivrige etter å revansjere City-tapet, tenker jeg. Vi er helt avhengig av mer solid forsvar enn hva vi har klart å stable på beina så langt denne sesongen, og en Hazard i storform. Jeg frykter stygge siffer, spesielt siden kampen går på Emirates. Endret 17. desember 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fuck dette a. Grevinnen og hovmesteren > kampen. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Håper på Mata, Oscar og Hazard og Schurrle på topp. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Schurrle på tviler jeg på, nen lov å håpe.. Tror vi får se en 433 igjen med: Cech Ivan JT Luiz-Azpi Ramires Mikel-Lamps Oscar Hazard Torres Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tipper 2-2 jeg også. Veldig spent på hva Vermaelen får til i Koscielnys fravær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 1-3. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tipper Chelsea-seier 1-2 og Liverpool på toppen av tabellen til jul. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 3-1 Walcott, Ramsey, Podolski - Schurrle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Liverpool på toppen av tabellen til jul. Mareritt... Da kommer jeg til å få høre det under julemiddagen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hater at denne kampen er på mandag... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hater at denne kampen er på mandag...Samme. Vanskelig å forsvare for familien at jeg skal bruke kvelden lille julaften på fotball. Skulle vært på søndag. Men det er jo Arsenal borte ffs, klart den må ses! Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ser ut som Wilshere er suspendert. Står ikke spesifikt hvor mange kamper, men antar det bare blir mot Chelsea. http://www.arsenal.com/news/news-archive/fa-statement-jack-wilshere Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er jo også en måte å bli utestengt fra kamper på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er så jævlig idiotisk av Jack. Viser at han ikke er voksen enda. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Deilig, men utrolig uprofesjonelt med tanke på at han blir suspendert mot Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå