Ovidia2 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Imagine Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei, Ovidia2. Mørkt, mystisk og spennende er førsteinntrykket mitt, og ut fra det begynner fantasien å arbeide på egen hånd, - hvem skjuler seg bak sløret, og hva er årsaken til ønsket om å stenge verden ute ? Sorg ? Det er et bilde som engasjerer, Tove ! Vennlig hilsen Albert. .. uvel 1 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg henger meg på kommentaren til Albert der. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mørkt, mystisk og spennende! PS! Fikk assosiasjoner til en fin låt fra "gamle dager": "Dark lady" med Cher! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Tusen takk Albert, Kai Petter og Svein!! Så koselige tilbakemeldinger fra dere! Ja den låten Svein kjenner jeg til den er såå fin! God førjulskveld! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Flott og spennende med tiltalende lyssetting. Du bruker opp de sorte blekkpatronene du også ser jeg Har en sterk affinitet for de mørke komposisjonene dine - meget flott! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Flott og spennende med tiltalende lyssetting. Du bruker opp de sorte blekkpatronene du også ser jeg Har en sterk affinitet for de mørke komposisjonene dine - meget flott! Hjertelig takk Jan Høydal for den flotte tilbakemeldingen jo jeg liker ytterligheter;) Vi er like der ser jeg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg