Lami Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei! Har en xperia mobil og 2 smarttagser, rød og en svart. Også ser jeg det er kommet noen nye, SmartTags NT2. Ifølge sony er forskjellen: Update: This is what Sony has to say on the difference: The original tags prescribed tasks and actions to your smartphone based around Where Am I?, the new SmartTags will have a new theme What am I doing? Therefore it seems that these SmartTags will be compatible with the new Smart Connect functionality. Så da lurer jeg på, er forskjellen stor? Er det liksom helt 2 forskjellige tagser, eller gjør de det samme? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 NT3 er vel siste modell. Jeg tror ikke det er noen større forskjell enn at de nye tagsene kan lagre mer informasjon. Brikkene i seg selv er jo "dumme" dvs de kan kun lagre instrukser, ikke utføre noe på egenhånd. Såvidt meg bekjent er det Mifare Classic 1K som er den mest brukte teknologien i disse NFC-brikkene. 1K vil si at den kan lagre 1024 bytes. Jeg vil tippe at de nyeste, NT3 er MFC 4K som kan lagre 4096 bytes, men vet ikke for sikkert siden jeg ikke finner spesifikasjonen på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå