ksvens1 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal ha ny mobil, står mellom LGg2 og Sony x1. Noen som kan komme med anbefalinger? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Begge er flotte telefoner. Du vil nok bli fornøyd uansett valg. Personlig valgte jeg Sony Z1 pga kvalitetsfølelsen i hånden og at jeg liker "skallet" til Sony, men ellers tror jeg det er mye det samme. Ville anbefalt deg å stikke innom en fysisk butikk og teste begge to, så er det enklere å ta et valg. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Liker kvalitetsfølelsen z1 jeg også, men den er større også. G2 har en fantastisk skjerm, og nesten ingen "unødvendig" ramme. For min del hadde jeg valgt G2. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Var i samme dilemmaet, gikk for G2. Spm du må besvare er hva som er viktigst for deg. Jeg vurderte disse egenskapene opp mot hverandre; LG: +Bra kamera +Stor skjerm +Mindre fysisk telefon Sony: +Vanntett +Android-skall -kamera -fysisk str For øvrig er de veldig like, slik jeg vurderer de Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ta en tur i butikken og prøv begge, og les tester først: http://www.amobil.no/artikler/test-sony-xperia-z1/137511 http://www.amobil.no/artikler/test-lg-g2/137702 Begge er supre telefoner. Personlig favoritt er Z1, pga at den er vanntett, og at jeg liker designet bedre. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Litt usikker om jeg vil like knappene på baksiden eller ikke. Litt usikker om jeg vil like knappene på baksiden eller ikke. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Var innom samme tanke, men hvor mye trykker du på knappene kontra bruker skjermen;) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Stortsett på musikk.z1 er jo i glass. Hadde forrige neste som og var glass. Den knuste første turen i parkett gulvet. Samsung og LG er plast og vil vel tåle uhell bedre Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har s3 nå, og den har gått i bakken flere ganger uten at den har knust skjermen. Kan være flaks, men jeg har jo sett hvordan glasset på diverse iphoner ser ut. Uansett bør du ta turen i butikk for å "feelingen". Og les div tester for å få et lite innblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå