Gå til innhold

Hjelp, Kjøpe iphone 5s hos CDON

dravyn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det er "USA"-versjoner. I så fall så støtter de ikke LTE i 800MHz frekvensen, altså det 4G-nettet som det kommer til å bli bygget mest ut av fremover her i Norge.

Rettelse: Gikk inn på linken du la ut. Burde selvfølgelig gjort dette FØR jeg kommenterte ;)

Den støtter det jeg nevnte over. For meg ser det ut for at det er "NetCom"-versonen som selges der. Da har du i så fall ingenting å "bekymre" deg for. Kos deg med en fantastisk telefon :)

Endret av rujo79
Lenke til kommentar

Tipper det er "USA"-versjoner. I så fall så støtter de ikke LTE i 800MHz frekvensen, altså det 4G-nettet som det kommer til å bli bygget mest ut av fremover her i Norge.

Rettelse: Gikk inn på linken du la ut. Burde selvfølgelig gjort dette FØR jeg kommenterte ;)

Den støtter det jeg nevnte over. For meg ser det ut for at det er "NetCom"-versonen som selges der. Da har du i så fall ingenting å "bekymre" deg for. Kos deg med en fantastisk telefon :)

Takk for svar :) hvordan fant du ut det egentlig? skjønner meg ikke helt på sånt.

Lenke til kommentar

Takk for svar :) hvordan fant du ut det egentlig? skjønner meg ikke helt på sånt.

Står her:

LTE-bånd LTE-bånd 1, LTE-bånd 3, LTE-bånd 5, LTE-bånd 7, LTE-bånd 20, LTE-bånd 2, LTE-bånd 8

og her:

Driftfrekvens for dataoverførsel LTE 800 DD/850/900/1800/1900/2100/2600

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...