dravyn Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei, Noen som vet om disse Iphone 5s som selges hos cdon,no? om disse er de "norske" versjonene? om alt støttes. uten abonnement, Link: http://cdon.no/elektronikk/apple/iphone-5s-white-32gb-p25126979 Lenke til kommentar
rujo79 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Tipper det er "USA"-versjoner. I så fall så støtter de ikke LTE i 800MHz frekvensen, altså det 4G-nettet som det kommer til å bli bygget mest ut av fremover her i Norge. Rettelse: Gikk inn på linken du la ut. Burde selvfølgelig gjort dette FØR jeg kommenterte Den støtter det jeg nevnte over. For meg ser det ut for at det er "NetCom"-versonen som selges der. Da har du i så fall ingenting å "bekymre" deg for. Kos deg med en fantastisk telefon Endret 17. desember 2013 av rujo79 Lenke til kommentar
dravyn Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Tipper det er "USA"-versjoner. I så fall så støtter de ikke LTE i 800MHz frekvensen, altså det 4G-nettet som det kommer til å bli bygget mest ut av fremover her i Norge. Rettelse: Gikk inn på linken du la ut. Burde selvfølgelig gjort dette FØR jeg kommenterte Den støtter det jeg nevnte over. For meg ser det ut for at det er "NetCom"-versonen som selges der. Da har du i så fall ingenting å "bekymre" deg for. Kos deg med en fantastisk telefon Takk for svar hvordan fant du ut det egentlig? skjønner meg ikke helt på sånt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det står i spesifikasjonene på produktet hvilke bånd den støtter. Lenke til kommentar
rujo79 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Takk for svar hvordan fant du ut det egentlig? skjønner meg ikke helt på sånt. Står her: LTE-bånd LTE-bånd 1, LTE-bånd 3, LTE-bånd 5, LTE-bånd 7, LTE-bånd 20, LTE-bånd 2, LTE-bånd 8 og her: Driftfrekvens for dataoverførsel LTE 800 DD/850/900/1800/1900/2100/2600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå