Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Snart "husvarm" stillits ... ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Bare nydelig !! Skarpt og flott Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nydelig dette Albert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Bare nydelig !! Skarpt og flott Hei, Torhild. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Nydelig dette Albert! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Meget flott. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Meget flott. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei Albert Æ e ikke noen fuglkjenner og har ikke peiling på hvilken fugl dette er. Mulig d er en som vi ikke har her nord. Har prøvd mæ å fotografere noen av de vi har her oppe, men jeg er ikke i nærheten av skarphet, farger og fokus av dette du har klart her. Tar av meg hatten for dette bilde. Hilsen Harald Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Hei Albert Æ e ikke noen fuglkjenner og har ikke peiling på hvilken fugl dette er. Mulig d er en som vi ikke ha. r her nord. Har prøvd mæ de siste 15-20 årene, men finnes nå i store delerå fotografere noen av de vi har her oppe, men jeg er ikke i nærheten av skarphet, farger og fokus av dette du har klart her. Tar av meg hatten for dette bilde. Hilsen Harald Hei, Harald. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Stillits er i ferd med å bre seg utover landet, - antagelig på grunn av mildere vintre. Den har vært rundt Oslofjorden i 15-20 år, men finnes nå i store deler av Sør-Norge Den hører med til finkene, og synger som en kanarifugl. Det er spennende å fotografere fugler, - ikke minst når de flyr. Prøv deg fram, Harald, - du vil gjøre framskritt raskt ! Bruk gjerne følgefokus på kameraet. Vennlig hilsen Albert. . Lenke til kommentar
Haraldorama Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Flott bilete, også dette. Har sett på fuglebileta dine og er full av imponade. Eg (me) treng å koma i kontakt med deg når det gjeld eitt av dei. Korleis kan det skje? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Her har du som du sier hatt besøk av et fargerikt innslag. Helt eksotisk I fargene. God skarphet, lys, fargewr og detaljer. Fin plassering I flata der den forlengede linje av stjerten fint unngår hjørnet. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Her har du som du sier hatt besøk av et fargerikt innslag. Helt eksotisk I fargene. God skarphet, lys, fargewr og detaljer. Fin plassering I flata der den forlengede linje av stjerten fint unngår hjørnet. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig og grundig kommentar ! I tillegg til fargene, synger den som en kanarifugl, og da jeg så en stillits for første gang i høst, lurte jeg på om det var en rømt tamfugl ! Vennlig hilsen Albert. . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Flott bilete, også dette. Har sett på fuglebileta dine og er full av imponade. Eg (me) treng å koma i kontakt med deg når det gjeld eitt av dei. Korleis kan det skje? Hei, Haraldorama. Takk for hyggelig og positiv kommentar.! Hvis du går inn på et av bildene mine, trykker på navnet (Albert Andersson), kommer du til en ny side der du kan trykke på "Send melding". Da kommer det fram en dialogboks der du kan skrive det du ønsker. Trykk på "Send", og jeg vil motta meldingen din som en ordinær e-post. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Praktfullt Stilitsfoto! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg