Øystein.F. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tales of-sjefen Hideo Baba fortel oss om eksklusivitetsvalet, oppfølgjarar og fansen.Intervju: Tales of-serien Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg liker Tales of-serien, men høydepunktet har uten tvil vært Vesperia og alt jeg har prøvd etter det har ikke vært like bra desverre. :/ (Vesperia var mitt første Tales of- spill). Symphonia kjøpte jeg 3DS utgaven, men det passet ikke helt for min del, må ha konsoll versjon (større skjerm). Har ennå ikke prøvd Graces eller Xillia grunnet labre anmeldelser (sammenlignet med Vesperia). Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 alt jeg har prøvd etter det har ikke vært like bra desverre. :/ Men hvordan kan den setningen være rett når du ikke har testet det som har kommet etterpå ?? 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Men hvordan kan den setningen være rett når du ikke har testet det som har kommet etterpå ?? Det betyr ikke at jeg har spillt spillene som kom etter Vesperia, jeg skrev: "alt jeg har prøvd etter det" (det = Vesperia). Setningen kan også tolkes slik: Jeg spillte Symphonia og Abyss etter Vesperia og syns de var dårligere. De 2 spillene har (etter hva jeg har lest) vært de beste spillene i serien/høydepunktene sammen med Vesperia. Dette inkludert labre anmeldelser av spillene som faktisk har kommet etter Vesperia gjør meg skeptisk til å teste disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå