Gå til innhold

ny billig skjermkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5000 3dmarks er da ingenting, dessuten gjengir ikke 3dMark2001SE hvordan ytelsen vil bli praktisk sett. Ett GeForce3 Ti200 kort scorer mellom 7000-9000 poeng i 3DMark2001SE avhengig av annen hardware i datamaskinen. Til gjengjeld er ett ATi basert Radeon 9100 litt bedre enn ett GeForce3 basert skjermkort.

Lenke til kommentar
5000 3dmarks er da ingenting, dessuten gjengir ikke 3dMark2001SE hvordan ytelsen vil bli praktisk sett. Ett GeForce3 Ti200 kort scorer mellom 7000-9000 poeng i 3DMark2001SE avhengig av annen hardware i datamaskinen. Til gjengjeld er ett ATi basert Radeon 9100 litt bedre enn ett GeForce3 basert skjermkort.

med mitt gamle gf2 pro kort scorte jeg 4200poeng i 3dmark, det var stor forskjell ifra nå, gf4mx kortet er litt raskere enn gf2pro kortet i 3dmark2001 - greit nok at den testen ikke er helt nøyaktig men jeg tror gf4 kortet er raskere enn gf2 kortet selvom.

enden, en onkel har tilbudt seg å selge meg radeon9000 for 300kr, men er det ikke nødvendig med formatering når man bytter ifra nvidia gfx kort til ati kort?

pcen er stabil nå og jeg vil helst tukle minst mulig med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...