Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Lighthouse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nydelig bilde av et motiv jeg likte Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei, Roar. Utvilsomt mer eksotisk enn norsk skjærgård, og fargespillet er ganske annerledes, Rullesteinene er mørke, - er det den naturlige farger eller er det oljeutslipp fra skip gjennom mange år som har forårsaket denne eiendommelige kuløren ? Det virker som om du har vært "over alt", Roar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Hei, Roar. Utvilsomt mer eksotisk enn norsk skjærgård, og fargespillet er ganske annerledes, Rullesteinene er mørke, - er det den naturlige farger eller er det oljeutslipp fra skip gjennom mange år som har forårsaket denne eiendommelige kuløren ? Det virker som om du har vært "over alt", Roar ! Vennlig hilsen Albert. Steinene er naturlig svarte. Det er lavabasalt og gir når de slipes og poleres flotte blanke steiner. Jeg har flere syltetøyglass fulle med slike som jeg har kjørt 4 runder I trommelvibrator som tar opptil 4 kg. stein. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg