Håvard Fossen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det som ikke kan fikses med gaffateip, kan ikke fikses.Kommentar: Gaffatape, 3G og film på hytta (Ekstra) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 "Ønsker jeg å se et større scenario utspille seg, går jeg ut og ser på Rondeslottet eller klatrer 600 meter oppover og kan se vestover Jotunheimen, nordover Dovre og langt østover, innover mot Sverige." Er man på ei hytte i fjellet og ikke bedriver annet enn å se på TV, er det vel bedre å holde seg hjemme. Lenke til kommentar
karlern86 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 "Ønsker jeg å se et større scenario utspille seg, går jeg ut og ser på Rondeslottet eller klatrer 600 meter oppover og kan se vestover Jotunheimen, nordover Dovre og langt østover, innover mot Sverige." Er man på ei hytte i fjellet og ikke bedriver annet enn å se på TV, er det vel bedre å holde seg hjemme. Du er en sånn en ja... Leser ett lite utsnitt av artikkelen å kaster seg ned i kommentar feltet for og belære..Typisk Norsk! Gå og se litt Fleksnes så det kan bli folk av deg! 2 Lenke til kommentar
GitKenneth Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Allikevel har han bedre nett på hytta enn det jeg har som fastnettkunde - godt plantet på havoverflate-nivå... Lenke til kommentar
drevils Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Om du ikke kan fikse det med gaffateip, så har du ikke brukt nok! Endret 19. desember 2013 av drevils 1 Lenke til kommentar
Terje12 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 "Ønsker jeg å se et større scenario utspille seg, går jeg ut og ser på Rondeslottet eller klatrer 600 meter oppover og kan se vestover Jotunheimen, nordover Dovre og langt østover, innover mot Sverige." Er man på ei hytte i fjellet og ikke bedriver annet enn å se på TV, er det vel bedre å holde seg hjemme. Du er klar over at døgnet har 24 timer og at en ikke må bruke alle dem til det samme hele tiden? Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 "Ønsker jeg å se et større scenario utspille seg, går jeg ut og ser på Rondeslottet eller klatrer 600 meter oppover og kan se vestover Jotunheimen, nordover Dovre og langt østover, innover mot Sverige." Er man på ei hytte i fjellet og ikke bedriver annet enn å se på TV, er det vel bedre å holde seg hjemme. Du er en sånn en ja... Leser ett lite utsnitt av artikkelen å kaster seg ned i kommentar feltet for og belære..Typisk Norsk! Gå og se litt Fleksnes så det kan bli folk av deg! Fleksnes burde være obligatorisk å se på ungdomskolen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg