Ida Oftebro Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Gratisfesten fortsetter – enn så lenge.Så mange lagrer data i skya Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er jo en grei forsikring. Selv har jeg lagret over 100gb på Skydrive, og er storfornøyd med tjenesten. 1 Lenke til kommentar
Jan-Tore Tonheim Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Liten trykkfeil: Dropbox gir deg 2 GB, ikke 2 MB. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) NSA gnir seg vel i hendene. Har forøvrig en del GB hos dropbox av en eller annen grunn Endret 17. desember 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 NSA gnir seg vel i hendene. Har forøvrig en del GB hos dropbox av en eller annen grunn har du samsung telefon? alle som har samsung får ekstra plass i dropbox i 2 år.... samme som at jeg som har HTC One får gratis plass i Google Drive i 2 år....(har 40GB plass nå) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 NSA gnir seg vel i hendene. Det gjør de nok. Jeg tenker godt over hvilke filer jeg legger ut når jeg først gjørt det og da bruker jeg jottacloud fremfor de amerikanske NSA-infiserte tjenestene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 og Drop Box er etter hvert kjent for de fleste Hva er dette, en blanding av Box og Dropbox? Skydrive er forresten også i ett ord. Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 NSA gnir seg vel i hendene. Det gjør de nok. Jeg tenker godt over hvilke filer jeg legger ut når jeg først gjørt det og da bruker jeg jottacloud fremfor de amerikanske NSA-infiserte tjenestene. Hvis noen NSA-gubber gidder å sitte å se på de kjedelige bildene som jeg evt. lagrer i de "NSA-infiserte tjestene", vel da har de for lite å gjøre på er min påstand... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 har du samsung telefon? alle som har samsung får ekstra plass i dropbox i 2 år.... samme som at jeg som har HTC One får gratis plass i Google Drive i 2 år....(har 40GB plass nå) Nei, har dog et Samsung nettbret en eller annen plass, så mulig det er det som er årsaken. Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hos Flickr få en 1 Terrabyte gratis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg