heartlife Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 noen som har forslag til hvordan jeg skal skrive det? Kort eller litt om hva jeg og barna skal finne på i jula.... eller hva.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvis du sender et julekort, så gjør det fordi du ønsker å ønske dem god jul, ikke for å være barnslig for å vise at du er et tap. Tviler på at et julekort er det som skal til for at det skal gå et lys opp for dem, for å si det slik. Konsentrer deg heller om å være en god mor for barna dine, uten å være bitter. Det er den beste måten du kan "bevise" at du er bedre enn dem på. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja, da er det gjerne på en måte å la være å sende, siden jeg føler at de kunne vist mer sympati og forståelse for meg enn de har gjort. Men på en annen måte så er det kanskje greit å sende pga de er besteforeldre til mine barn. Jeg prøver å ikke være bitter, men det er vanskelige følelser rundt alt som er skjedd så jeg prøver å koble både de og far til barna ut av hodet hver gang tanker om de kommer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Vet.... Jeg har lyst på et barn til, men jeg gidder ikke å stresse etter mann og barn. Jeg har to barn. Men av og til lurer jeg på om jeg ville følt meg mer lykkelig hvis jeg fikk ett med en ny mann. aspirev5 sier det som det er. Å få et nytt barn nå vil være veldig egoistisk og ikke for barnas beste. Som darkness sier, så bør du være minst like voksen som de andre partene i konflikten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå