AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Far til mine barn sine foreldre sendte meg julekort. Han bedro meg for to år siden og gikk videre med livet sitt med den nye dama. Foreldrene hans har ikke kontakt med meg til vanlig, og er svært begeistret over hans nye dame. Jeg er litt skuffet for det. Ville dere sendt julekort tilbake da eller ikke? Anonymous poster hash: da110...7ee Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nei, jeg hadde ikke sendt julekort. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det blir jo litt vanskelig å svare på uten å ha vært i situasjonen selv, men sånn jeg ser det for meg så ville jeg nok ikke sendt tilbake, nei. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvem faen sender analoge julekort nå om dagen? Neida, du kan fint sende tilbake. Jeg har selv barn med ei som har fått seg ny type som foreldrene hennes liker. Vi har fortsatt god kontakt, det var jo tross alt bare henne jeg hadde dårlig stemning med 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tenk deg godt om. Hva ville du gjort om dette var din sønn. De kan ikke la være å ta godt i mot den nye svigerdatteren sin. Det er sønnen deres, og om han er en drittsekk mot deg, så er han fremdeles sønnen deres. Hva skal de gjøre, ta side med deg og fryse ut den nye damen? Det går ikke. Du er mor til deres barnebarn, de har sendt deg et julekort pga dette og sikkert fordi de er glad i dag. Ta det for det det er. En hyggelig gest. Om du skal sende julekort til dem eller ikke, må du selv bestemme. Pleide du å sende julekort før eksen din dro? 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Enig, foreldrene er hyggelige mot deg, de viser at du er en del av familien om enn ikke direkte. Dere har barn sammen og det går det ikke an å komme unna. Man får bare opprettholde en god tine og leve med det. Om du sender tilbake er ikke så farlig, hvis du synes det var hyggelig å få julekort av dem så sender du et tilbake. Dersom du ikke synes dette var noe særlig så gjør du ikke det. Anonymous poster hash: 29c6c...9ab Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg fikk til og med julegave av min eks sine foreldre første året etter det ble slutt.. Jeg og junior sender uansett julekort til mormor og morfar hvert år! Få barnet til å lage en tegning eller noe og ønsk god jul til farmor og farfar fra deg og lille. De er tross alt besteforeldrene til barnet ditt. Anonymous poster hash: 7ba0d...70a 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er for å oppretteholde en god tone med noen som er i slekt med dine barn om ikke annet. Da kan du i det minste si du har gjort ditt og så slippe å lure på om de sier noe om deg pga mangel på julekort. Folk med barn sender julekort, ofte folk med dyr også (hunder, katter...) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har du lyst til å ha kontakt med dem eller i det minste en gode tone de gangene du er nødt til å se dem? De ønsker sikkert bare å være hyggelige. Det må jo være lov til å ønske å holde kontakt med deg selv om de liker den nye kjæresten til sønnen sin. Til sammenlikning har mine foreldre vært skilt i 14 år. Mamma og foreldrene til pappa sender fortsatt jule- og bursdagsgaver til hverandre. Søstera mi slo opp med den forrige samboeren sin for 5 år siden og har fortsatt kontakt med foreldrene hans. Så kanskje det ikke er så uvanlig. Det er i hvert fall ingenting galt med det. Det var du og sønnen deres som slo opp og det var han som bedro deg, ikke familien hans. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja, send ett julekort tilbake. Det er besteforeldra til barna dine og du burde også da klare å behandle dem med såpass respekt at du retunerer en hyggelig gest. Du trenger ikke å mene noe med det, men uansett vil du høre mye om dem og dem vil også høre mye om deg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tenk deg godt om. Hva ville du gjort om dette var din sønn. De kan ikke la være å ta godt i mot den nye svigerdatteren sin. Det er sønnen deres, og om han er en drittsekk mot deg, så er han fremdeles sønnen deres. Hva skal de gjøre, ta side med deg og fryse ut den nye damen? Det går ikke. Du er mor til deres barnebarn, de har sendt deg et julekort pga dette og sikkert fordi de er glad i dag. Ta det for det det er. En hyggelig gest. Om du skal sende julekort til dem eller ikke, må du selv bestemme. Pleide du å sende julekort før eksen din dro? ^^ This. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Må du slutte... Det er da besteforeldrene til ungen din. Velger du å få ett barn med noen så binder du deg til den andre personen og hans nærmeste for resten av livet. Uansett hvem du eller han ligger med og hvor mye hat som vokser til. Selv om foreldrene sikkert synes sønnen var en helvetes idiot som var utro kan de ikke bare slå opp en mur og være likegyldig til den nye dama hans. Selv om du (forståelig nok) ikke liker henne trenger ikke det bety at alle andre må misslike henne også. Sett ungen din i soffan, ta på'n/på'a ei lita nisselue og lag ett fint julekort å send til besteforeldrene til sønnen/dattera di. Skulle bare mangle når de er så hyggelige mot deg og sender ett. Jeg fikk aldri julekort fra svigers. Hadde jo ikke vært bedre om de la sin elsk på nydama og totalt ignorerte deg og kid'n din? Vedlikehold og bygg sterkere forholdet til dem. Det irriterer sikkert vettet av hu skjøga som begynte å ligge med en opptatt småbarnsfar enda hun visste at det var galt også. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Besteforeldrene til mine barn har sagt at de er glad han gikk videre med livet sitt, og fikk en baby med hun nye som de sier er mer fornuftig enn meg. Dette sier de foran barna mine så derfor er dette utrolig vanskelig for meg..... Men jeg vurderer ..... å sende en sms med god jul og godt nyttår til de, på lillejulaften.... Men dette er sårt for meg, og det er veldig vanskelig. Hadde jeg bare hatt en ny type og baby selv så skulle jeg ha sendt julekort av meg, den nye typen, babyen og de to barnebarna deres hehe.... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke få en ny unge for å "ta igjen" eller noe slikt. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Vet.... Jeg har lyst på et barn til, men jeg gidder ikke å stresse etter mann og barn. Jeg har to barn. Men av og til lurer jeg på om jeg ville følt meg mer lykkelig hvis jeg fikk ett med en ny mann. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det der er ganske sykt 2 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Vet.... Jeg har lyst på et barn til, men jeg gidder ikke å stresse etter mann og barn. Jeg har to barn. Men av og til lurer jeg på om jeg ville følt meg mer lykkelig hvis jeg fikk ett med en ny mann. Ett barn bør man få når man _er_ lykkelig og vil føre familien videre, ikke for å bli mer lykkelig. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Besteforeldrene til mine barn har sagt at de er glad han gikk videre med livet sitt, og fikk en baby med hun nye som de sier er mer fornuftig enn meg. Dette sier de foran barna mine så derfor er dette utrolig vanskelig for meg..... Men jeg vurderer ..... å sende en sms med god jul og godt nyttår til de, på lillejulaften.... Men dette er sårt for meg, og det er veldig vanskelig. Hadde jeg bare hatt en ny type og baby selv så skulle jeg ha sendt julekort av meg, den nye typen, babyen og de to barnebarna deres hehe.... Vel, da dropper du det. Julekort er ikke obligatorisk å sende, det er noe man gjør hvis man har lyst. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg ønsker meg et barn til. Det rare med meg er at jeg tenker vel mer og få et barn enn en mann igjen. For det skal litt til at jeg forelsker meg i en mann.... Men....samtidig bør en være to for å få barn.... Jeg nyter tiden alene, uavhengig av hva ekssamboeren såret meg med. Må tenke på hva jeg vil... Og det jeg vil er å nyte tiden alene, ha det kjekt, og se hva tiden bringer. Jeg kommer nok til å sende et julekort igjen til ekssamboerens familie. Synes ikke jeg har blitt behandlet med den verdighet jeg fortjente, men uansett så kjøper jeg en flott kort å sender dem. Jeg er et tap for familien deres utifra hva jeg synes, og dermed setter jeg min egen verdi. Jeg sitter å tenker på hvordan jeg skal skrive det, om jeg bare skal skrive et kort et: God jul og God nyttår,eller lengre der jeg skriver litt mer, siden jeg ikke prater med dem så mye... Tenker på å skrive på en hyggelig måte, og det som jeg hadde likt det var at de fikk faktisk følelsen av at jeg er et tap i livet deres, og at det ikke er bare eksens nye dame som går over meg... De sier jo at de er glad han møtte henne og at det ble henne tilslutt, ovenfor barna mine og, så den er sår.... Kunne ønske de skiftet mening hehe.... Men jeg ville aldri hatt far til barna tilbake! Never again! Men jeg er bare skuffet ovenfor hvordan jeg ble behandlet og verdisatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå