hdlarsen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Nordlys i måneskinn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Her ville ikke regnbuen hatt nubbesjans I konkuransen. Flott utsnitt og komp. Lys og farger unødvendig å nevne. Jeg var litt inne på 3-4cm bunnkutt. Men det er vel en smaksak her. Roar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Her ville ikke regnbuen hatt nubbesjans I konkuransen. Flott utsnitt og komp. Lys og farger unødvendig å nevne. Jeg var litt inne på 3-4cm bunnkutt. Men det er vel en smaksak her. Roar Tusen takk Roar for kommentar. Vennligst hilsen Harald Larsen Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei, Harald. Er det noe jeg kunne ønske, var det t vi "søringer" kunne få litt av det fabelaktige nordlyset som du og flere fotografer har presentert oss for ! Dette bildet er jo nesten uvirkelig flott, og du er svært god når det gjelder å få riktig eksponering. Rett og slett fascinerende ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Tusen takk Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg