Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Selge Nani OG Young? Litt drøyt det vel? Hvertfall en av de (helst sistnevnte), om det er en solid erstatter i boks så selg begge. Endret 18. desember 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Helt ærlig ser jeg faktisk heller at Nani stikker om en av de skal ut. Jeg fordrar ikke den mannen, han er ille ass. Han har ikke spilt en eneste god kamp i år. Det har Young gjort (i dag, hehe). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Samme her. Men han fikk jo faen nettopp en ny 5-årskontrakt. Jævla dritt. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Smak og behag. For min del er det viktig at man byr på kvalitet. Sky har eksperter som vet hva de snakker om, og kommentatorene er flere lysår foran Kasper og co. Pluss at de viser det meste fra CL og La Liga. Når det gjelder kampen. Pessimistisk som faen. Stoke. Borte. Kald og våt vinterkveld. Enhver fotballspillers verste mareritt. Det er sant at de sender La Liga og det meste av CL også, ja, men for min del er det kampene tidlig på lørdagen som er viktigst. Ikke alltid jeg får med meg kveldskampen på lørdager grunn av andre ting, og det er jo den eneste kampen Sky sender på lørdager, som regel. For meg er tilgjengelighet viktigst, og selvfølgelig kvalitet. Synes forøvrig de norske PL-sendingene er gode, selv om de har en tedens til å oversnakke ting litt og ha inne et par personer i studiot som ikke sier så alt for mye fornuftig. Angående dagens kamp var det på det jevne. Elendig førsteomgang, men helt ok i andre. Forventer ikke festfotball i en ligacupkamp en onsdag kveld på Britannia i drittvær. Viktigste var avensement, også får vi håpe på Sunderland eller West Ham i semifinalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Vi vet allerede hvem vi møter i semifinalen, du trenger ikke håpe så mye sunderland borte først, så hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå