Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Selge Nani OG Young? Litt drøyt det vel?

Hvertfall en av de (helst sistnevnte), om det er en solid erstatter i boks så selg begge.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smak og behag. For min del er det viktig at man byr på kvalitet. Sky har eksperter som vet hva de snakker om, og kommentatorene er flere lysår foran Kasper og co. Pluss at de viser det meste fra CL og La Liga.

Når det gjelder kampen. Pessimistisk som faen. Stoke. Borte. Kald og våt vinterkveld. Enhver fotballspillers verste mareritt.

Det er sant at de sender La Liga og det meste av CL også, ja, men for min del er det kampene tidlig på lørdagen som er viktigst. Ikke alltid jeg får med meg kveldskampen på lørdager grunn av andre ting, og det er jo den eneste kampen Sky sender på lørdager, som regel. For meg er tilgjengelighet viktigst, og selvfølgelig kvalitet. Synes forøvrig de norske PL-sendingene er gode, selv om de har en tedens til å oversnakke ting litt og ha inne et par personer i studiot som ikke sier så alt for mye fornuftig.

Angående dagens kamp var det på det jevne. Elendig førsteomgang, men helt ok i andre. Forventer ikke festfotball i en ligacupkamp en onsdag kveld på Britannia i drittvær. Viktigste var avensement, også får vi håpe på Sunderland eller West Ham i semifinalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...