Latias Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Capital One Cup 18-12-2013 Kl. 20:45 @ Britannia Stadium Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports HD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ahhh lander i Bergen onsdag kveld, deilig start på 2-3 uker lange juleferien blir det med julebrus og kamp på sky sports HD på 55 tommeren mens jeg endelig slapper helt av i godstolen mmm gleder meg stort! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ahhh lander i Bergen onsdag kveld, deilig start på 2-3 uker lange juleferien blir det med julebrus og kamp på sky sports HD på 55 tommeren mens jeg endelig slapper helt av i godstolen mmm gleder meg stort! Sky er oppskrytt.. Nesten glemt hele Ligacupen jeg. Veldig spent på hva vi kan få til her. Bør vel gå for et nogen lunde greit lag, nå som vi allerede har kommet hit. Håper Zaha får sjansen fra start. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Sky er himmelen. Har du fått testet ut Sky 3D, tc? Hører mye bra om den. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sky er himmelen. Har du fått testet ut Sky 3D, tc? Hører mye bra om den. For min del foretrekker jeg alt på en kanal, og gjerne se mer enn én kamp på en lørdag. Kvalitetene på sendingene er forsåvidt veldig bra de, men Sky Go er relativt ustabilt, og Sumo er faktisk bedre etter min erfaring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Smak og behag. For min del er det viktig at man byr på kvalitet. Sky har eksperter som vet hva de snakker om, og kommentatorene er flere lysår foran Kasper og co. Pluss at de viser det meste fra CL og La Liga. Når det gjelder kampen. Pessimistisk som faen. Stoke. Borte. Kald og våt vinterkveld. Enhver fotballspillers verste mareritt. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Smak og behag. For min del er det viktig at man byr på kvalitet. Sky har eksperter som vet hva de snakker om, og kommentatorene er flere lysår foran Kasper og co. Pluss at de viser det meste fra CL og La Liga. Når det gjelder kampen. Pessimistisk som faen. Stoke. Borte. Kald og våt vinterkveld. Enhver fotballspillers verste mareritt. Jeg liker studioet og tjenesten til TV2, jeg. Synes Wikestad og Alsaker er ålreite kommentatorer og Sumo har vært så og si hundre prosent stabilt for meg. Var nede en stund mot Everton, men har ellers vært fornøyd. Stoke kan bli seige, ja. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 satser på seier her, og Sunderland i semien:p viktig å prestere i denne cupen, når ligaen går såpass dårlig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Tror dere vi kjører reservelaget her? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Håper ikke det. Innrømmer gjerne at jeg vil vinne denne cup'en i år. Håper dog noen av de som ikke spiller så mye får prøve seg. Hadde vært fint å sett noe til Fabio/Zaha feks. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Håper å få sett Zaha i dag fra start! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 De Gea, Rafael, Smalling, Evans, Evra, Valencia, Cleverley, Jones, Anderson, Young, Welbeck I følge han karen som har tippet rett lag de siste kampene. Håper han tar grundig feil denne gangen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Du tuller sant?! Velvel i dag går alt, tilbake i Bergen, juleferie, 6 julebrus i kjøleskapet klare, godstolen, kamp etter build up i 45 min på sky HD 55 tommer, snacks,og mat laget av pappa. <3 Moyes, ikke skuff meg i kveld, la oss være med city i trekningen om semi finalene 2-3 timer rett etter kampen! Come om you devils!! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 De Gea, Rafael, Smalling, Evans, Evra, Valencia, Cleverley, Jones, Anderson, Young, Welbeck I følge han karen som har tippet rett lag de siste kampene. Håper han tar grundig feil denne gangen. Den er visstnok korrekt ifølge den offisielle MUFC-kontoen. Kan bli... spennende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sykt at Evra spiller. Valencia og, spesielt ettr vi så hvor viktig han er mot Villa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Latias så du introen på sky? Haha helt klikk med Santa'en!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Latias så du introen på sky? Haha helt klikk med Santa'en!! Ser på håndball frem til kampstart. Hva var det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nei bare en Santa som var helt gal, ikke så mye mer å si liksom Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hva er så rart/merkelig/kjipt med oppstillingen egentlig? Synes trioen på midten virker interessant. Blir fint å få sett Ando fra start. Forsvaret er jo upåklagelig. Welbeck på topp er knall. Young er kjip, kunne nok prøvd Nani i stedet, men Youngs flotte arb.kap funker forhåpentligvis bra i dag. Det er ingen tvil om at Moyes vil vinne hvertfall, og det er jo bare godt å se! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Joda er enig men må Valencia spille igjen? De Gea? Evra? Hvorfor ikke f.eks Zaha fra start nå? Håper cleverley imponerer nå i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå