Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh lander i Bergen onsdag kveld, deilig start på 2-3 uker lange juleferien blir det med julebrus og kamp på sky sports HD på 55 tommeren mens jeg endelig slapper helt av i godstolen :) mmm gleder meg stort!

Sky er oppskrytt.. :p

Nesten glemt hele Ligacupen jeg. Veldig spent på hva vi kan få til her. Bør vel gå for et nogen lunde greit lag, nå som vi allerede har kommet hit. Håper Zaha får sjansen fra start.

Lenke til kommentar

Smak og behag. For min del er det viktig at man byr på kvalitet. Sky har eksperter som vet hva de snakker om, og kommentatorene er flere lysår foran Kasper og co. Pluss at de viser det meste fra CL og La Liga.

Når det gjelder kampen. Pessimistisk som faen. Stoke. Borte. Kald og våt vinterkveld. Enhver fotballspillers verste mareritt.

Lenke til kommentar

Smak og behag. For min del er det viktig at man byr på kvalitet. Sky har eksperter som vet hva de snakker om, og kommentatorene er flere lysår foran Kasper og co. Pluss at de viser det meste fra CL og La Liga.

Når det gjelder kampen. Pessimistisk som faen. Stoke. Borte. Kald og våt vinterkveld. Enhver fotballspillers verste mareritt.

Jeg liker studioet og tjenesten til TV2, jeg. Synes Wikestad og Alsaker er ålreite kommentatorer og Sumo har vært så og si hundre prosent stabilt for meg. Var nede en stund mot Everton, men har ellers vært fornøyd.

Stoke kan bli seige, ja.

Lenke til kommentar

Du tuller sant?! Velvel i dag går alt, tilbake i Bergen, juleferie, 6 julebrus i kjøleskapet klare, godstolen, kamp etter build up i 45 min på sky HD 55 tommer, snacks,og mat laget av pappa. <3

Moyes, ikke skuff meg i kveld, la oss være med city i trekningen om semi finalene 2-3 timer rett etter kampen!

Come om you devils!!

Lenke til kommentar

Hva er så rart/merkelig/kjipt med oppstillingen egentlig? Synes trioen på midten virker interessant. Blir fint å få sett Ando fra start. Forsvaret er jo upåklagelig. Welbeck på topp er knall. Young er kjip, kunne nok prøvd Nani i stedet, men Youngs flotte arb.kap funker forhåpentligvis bra i dag. Det er ingen tvil om at Moyes vil vinne hvertfall, og det er jo bare godt å se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...