vestein22 Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Hei jeg har lenge vurdert å prøve å bygge et eller anna som kan fjernstyres. Men jeg kan svært lite om noe av dette. Jeg kunne tenke meg å begynne på et slikt prosjekt. Noen forslag? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Er en tråd her et sted om en som har bygget noen fly, kan se om jeg finner den... Fant den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1423247 Endret 29. januar 2014 av Hårek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2013 Enkleste er nok å starte med bil. Sette på kamera og kjøre. Men du må regne med å ha mye å lese på! fpv.no kan jo være en god start? Lenke til kommentar
Webkanin Skrevet 30. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2013 Hei, første steg er å begynne å lese på www.radiostyrt.no Det er en kjekk hobby. Som alt annet så kan det være ganske dyrt avhengig av hva du vil gjøre. Anbefaller deg å starte med biler. De gir mest moro for pengene i dette landet der været ofte er en faktor. Fly og helikoptre er også kjekt, men på sommeren og krever at du har et passende område. Helikoptre er absolutt mest teknisk intensive og kompliserte å få til. (tenker ikke på billige leketøy fra teknikkmagasinet, men skikelige "hobby grade" performance helikoptre som du bygger fra bunnen av). Droner med kamera er det siste hotte for tiden. Finnes masse du kan gjøre her. Både lage fra bunnen av og kjøpe ferdige kits. www.elefun.no er også en bra butikk blant mange andre enn kan begynne å handle på. Lenke til kommentar
vestein22 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2014 Takk!!! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2014 En annen god ide er også å kjøpe først, bygge noe liknende etterpå. Da kan du finne ut av hvordan ting fungerer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå