blackfish13 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg har et spill på fantasien som jeg lurer på om finnes. Det jeg tenker meg er jo da noe lignende Mount & Blade, jeg elsker Mount & blade spilt Warband nesten 100 timer og den vanlige sikkert 200 timer. Men det jeg vil fram til er at tenk om det hadde vært et spill som Mount & Blade, med det å samle en hær og oppgradere de men med kanskje litt mer moderne tid som andre verdenskrig eller enda mer moderne som Vietnam krigen, Iraq krigen, Afganistan krigen eller kansje som Battlefield med en ny krig som USA mot Russland eller Kina. Dere forstår kanskje hva jeg mener men tenkt på noe litt slik som Mount & Blade jeg elsker hvordan det er men liker mer krig med skyte våpen, ikke så mye sverd. Det med å kunne samle en hær oppgradere hæren og oppgradere deg med rustning og våpen og ikke bare og samle en hær og vandre på et stort kart som et strategi spill men også sloss i 3 person eller første person i krigen når du slåss. Noen andre som har meninger om dette eller vett om et spill som kanskje er likt dette jeg forklarer, alt tips er bra trenger ikke og være akkurat som jeg sier for vil prøve mange spill men noe akkurat som dette tror jeg hadde vært perfekt PS for dere som ikke vett hva Mount & Blade er så bør dere prøve Mount & Blade Warband helt genialt.Plus jeg kom på det med Mount & Blade with Fire and Swords. det er ikke hva jeg tenker på har prøvd det men blir litt mye sverd igjen og er ikke den store fanen av de type skyte våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå