DementedAlbino Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Nå er jeg se lei ledningen som henger i veien og ikke ser spesielt fint ut, og vil derfor ha en adventsstjerne som går på batteri og ikke trenger ledning. Greit om det er litt størrelse på den også. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det eneste jeg kunne finne. 35 cm Lenke til kommentar
Flying Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Stjerne fra Jula, 25cm. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Jula er tom i Bergensområdet dessverre. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 De med batteri fra Jula har jo batteriboksen i en ledning, så den henger der likevel. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Ja da utgår den likevel. Så da sitter en igjen med ett alternativ i fra multitrend som linket til lengre oppe. Blir bare ikke helt enig med meg selv om jeg faktisk likte den. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hva med å lage selv? Kjøpe en stjerne uten lys, sette inn en liten lommelykt eller nattlys på batteri? Det tror jeg faktisk jeg selv skal prøve. Har felles oppgang med de under meg, og ingen kontakter i gangen. Så skal det pyntes der må det brukes batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå