Whitestar127 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei, jeg leter etter en USB Hub med egen strømkontakt/-forsyning, til bruk på PS3 (det gjør ingenting om den er kompatibel med PS4 også ). Saken er nemlig den at jeg kjører nå med et T500RS-ratt, en TH8-girspak og en Astro MixAmp for surroundlyd. Problemet med slim-utgaven av PS3 er at det ikke virker som det er nok strøm i konsollen til å drive flere enn 2 enheter. Jeg kjøpte en USB hub på 5 porter uten strøm, men når jeg kobler til de 3 nevnte enhetene, så skjer det rare ting avhengig av hvilke innganger jeg kobler dem til. Senest i dag så ble skjerm- og lydinnstillingene tilbakestilt til fabrikkinnstillinger (sært). Jeg har lett og lett på norske nettbutikker, men finner ingen huber som er spesifikt for PS3. Noen som har et tips om en generell hub (for PC eller Mac) med strøm som virker på PS3 også? Eller en spesifikk for PS3. Jeg finner visst ingen. De eneste jeg finner, er på amerikansk Amazon, og de får jeg ikke bestilt. Jeg bare gjentar her for ordens skyld: Den må ha egen strømforsyning. På forhånd takk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Du leter ikke spesifikt etter en USB-hub til PS3, du leter etter en vanlig powered USB-hub. USB er heldigvis en standard Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Heisann! Ok, så da bør f.eks. denne fungere? http://www.komplett.no/d-link-usb-20-hub-4-port/357891 Har du opplevd strømproblemene jeg beskriver ovenfor? Hvilken hub bruker du selv (hvis noen)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå