Sverre26 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 når jeg kjedet meg og så litt på sidekilden til fronter så oppdaget jeg 'editmodus=0' i urlen til et rom og hvis jeg endrer det til 1 så kommer det opp en knapp for å endre bakgrunnsfarge. hvis jeg endrer noe her endres det da for alle eller er det bare for meg? her ser du bilde av knappen: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er kun ein endring lokalt hos deg. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 ok. så andre folk ser det ikke hvis man gjør det? Lenke til kommentar
code Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 ok. så andre folk ser det ikke hvis man gjør det? Nei- På same måte kan du download extensions til de fleste browsere hvor du har mulighet til å endre hele kildekoden. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 hvor kan jeg raportere bugs til de som lager fronter? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 http://no.fronter.info/ KontaktdetaljerFacebook: facebook.com/fronternordicTwitter: @fronternordic Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 http://no.fronter.info/ Kontaktdetaljer Facebook: facebook.com/fronternordic Twitter: @fronternordic hvordan er den beste måten å fortelle dem om bugen? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er da ikke en bug... 3 Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Det er da ikke en bug... jo det er det. jeg skal egentlig ikke ha tilgang til det tror jeg. (er elev) Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 faktisk når jeg og en venn testet det så virker knappen, så han kunne se det Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 jo det er det. jeg skal egentlig ikke ha tilgang til det tror jeg. (er elev) Det er ikke sikkert du skal ha tilgang, men det kommer ann på hva hva de som røkter systemet har bestemt. På min skole kan elevene bytte skins og farge på Fronter hvis de ønsker det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nei- På same måte kan du download extensions til de fleste browsere hvor du har mulighet til å endre hele kildekoden. På noen nettsider kan du kjøre injections med f.eks. javascript. Da endrer man kildekoden til siden, slik at alle andre som besøker siden ser hva man har gjort. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Hvis jeg skal ha rettigheter til det så burde de ikke endres for alle som går inn på siden da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvis jeg skal ha rettigheter til det så burde de ikke endres for alle som går inn på siden da Korleis veit du at du kan endre for alle? Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Vi testet på skolen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 I forskjellig nettlesar eller på forskjellige PC-er? Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 jeg gjorde det med google chrome og en annen gjorde det med android telefon på en annen bruker på fronter og gikk inn på samme siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå