Velosiraptor7 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 I dag er jeg gangsperr/øm i musklene i skulderene mine og i armene. Jeg prøvde å massere meg selv, men det er blitt litt verre. Hva er dette? Jeg er ikke slakk og jeg har ikke feber. Jeg har også sovet i 4 timer på dagen i dag så det kan ikke være influensa. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Det går jo ikke an å bli syk når jeg har sovet i hele natt og i tillegg sovet 4 timer på dagen? Er det noen som vet hva denne gangsperrheten kan være? Det er som om jeg har jobbet med å måke snø i hele går. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Vell har du gjort noe løfting eller noe annet arbeid dei siste par dagene? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Vell har du gjort noe løfting eller noe annet arbeid dei siste par dagene? Nei, jeg har sittet iro, men jeg gikk en liten rusletur i går, men jeg brukte ikke armer eller skuldre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kan faktisk være dårlig sovestilling. Blir det værre så får du gå til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå