Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor får man egentlig kjøp den største 1.6 ghz modellen av NX7000? Har sjekket gjennom "alle" webshopper, og det er ingen som får den inn før om 2 uker. Har denne i det hele tatt blitt lansert? Eneste modellen shopper har inne, er den på 1.4 ghz. Og jeg skal ha den på 1.6. Må jeg vente i 2 uker, eller har er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt i dag? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 På bruktmarked så er det en som selger en Compaq Nx7000 1,6Ghz modellen. Skal ha 16500,- tror jeg. Sist jeg sendte mail (forrige uke) så var den ikke solgt, fikk en mail av han her om dagen (jeg vurderte den selv, men kjøpte noe annet). Er jo verdt et forsøk + at du får den 4000,- billigere. Søker du på nx7000 på bruktmarkedet, så får du frem en maskin. Ring eller send en mail Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Takk for svar.. En bærbare vil jeg helst kjøpe ny. Så jeg går ut i fra at jeg må vente noen uker før den kommer inn på webshoper.. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Du kan oppsøke www.mpx.no, og www.telebutikken.no. Ellers er det alltid bærbare på bruktmarked.no Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg kunne selv tenke meg en av disse for fremtiden. Ellers ser det ut til å bli stadig større prisforskjell mellom nx900x og nx7000, fortrinnsvis pga Centrino-prosessoren. Men også fordi utfasing av en del P4-prosessorer nærmer seg til nyttår. Forresten er nx7000 ca. 1000 kr. rimeligere hos mpx.no. Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Håper at Barbara får testet denne maskinen snart. Den ser jo veldig bra ut på papiret. Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det håper også jeg uten å komme med et løfte Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 computercity sandvika hadde denne på lager i forrige uke, jeg har sett på den, og det er en lekker maskin. litt stor synes jeg, men virker solid og bra. Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, inas! Centrino er dyrt og bra. Jeg skal selvfølgelig ha en Centrinomaskin, det er jo et must Så den var ganske billig hos MPX ja. Blir nok der jeg kjøper den.. Bare kjipern ingen har den inne, vil ha den I DAG! hehe Takk for svar! Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 computercity sandvika hadde denne på lager i forrige uke, jeg har sett på den, og det er en lekker maskin. litt stor synes jeg, men virker solid og bra. Jupp! Synd jeg ikke bor i Oslo mer. Var på www.computercity.no, virka ikke som om de legger ut produkter der. Men, men... Takk for tipset Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 veggis: For stor? Hvordan da? Det er jo bare 15" tommer widescreen da. Har fått med meg at den er veldig tynn jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 3.5 cm er ikke veldig tynt. Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hmm. Den ser så tynn og kjekk ut på reklamen! Jeg trenger en slik PC, for å drive på med webutvikling og grafikk på. Hvordan er det med T40p? Dette er en mindre skjerm, men kan jeg ikke sette opp oppløsninga? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Computercity er visst en del av SIBA-kjernen. Men det adskilte segmenter. Er det ellers noen "nye" kjeder innen forbrukerelektronikk på Østlandet? Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Vet ikke helt. Skal sjekke litt rundt.. bor på Østlandet jeg også... Lenke til kommentar
iNas Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Fint, for jeg er bosatt i Stavanger:) Lenke til kommentar
doh Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvordan er det med T40p? Dette er en mindre skjerm, men kan jeg ikke sette opp oppløsninga? med mindre du driver en bedrift eller jobber i en så koster denne maskinen oppimot 40 lapper. du får ikke tilbud av datateam til å kjøpe ibm produkter lenger. hvis det var det du tenkte å gjøre. ellers så er jo t40p en bedre maskin. men nx7000 er ikke noe dårlig maskin. den beste vil jeg si i den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå