Cat11 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei! Skal opp i tysk eksamen 18.desember, og har fått utlevert oppgaven. På del 1 skal det være en lytteprøve. "Mit getrennten Eltern leben" heter teksten, og det står at denne teksten er fra en eksamen i 2005, noen som hadde denne eller vet hvor jeg finner den på nett? Er forresten tysk nivå 1. Altså 3.året videregående. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Sist jeg sjekket så har udir blokkert tilgang til tidligere eksamener. Tviler også veldig på at det er noen her som har detaljkunnskap fra en åtte år gammel eksamen. Ta med ordbok. Tok samme eksamen som privatist for en måned siden uten problemer - med andre oppgaver. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det du nevner er vel en muntlig eksamen, og der er det vanskelig å forberede seg godt på teksten. Utover lytteprøven, hvilken modell kjører den skolen? (presentasjon eller ingen presentasjon (feks. PowerPoint)). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå