thaboszz Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg sluttet nå nettopp på langrenn og fotball. Nå har jeg dessverre ikke noen form for idrett. Jeg vil gjerne begynne med noe nytt, helst noe som gjør at jeg kommer i form og blir litt "bola". Har dere noen forslag? Jeg er villig til å bruke mye av fritiden min til det. Ps: går i 9.klasse. Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei Da jeg var på din alder drev jeg veldig mye med kampsport, og vil derfor anbefale det. Det er jo selvsagt forskjellige kampsporter, jeg drev på med Judo, JuJitsu og litt miks av forskjellig (vet ikke om jeg skal kalle det MMA) Uansett, hvor vi drev var det mye utholdenhetstrening, balanse og styrke og det har jeg igjen for nå. Jeg ble skikkelig godt trent, og kunne faktisk føle meg mye tryggere og opplagt i hverdagen. I kampsport så er det jo sterke mennesker, og da ender du vel kanskje opp litt "bola" ? 1 Lenke til kommentar
jentesomtrengerhjelp Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei, hvis du vil bli mer bolet har jeg hørt at boksing skal være veldig til hjelp, der er det mye fokus muskler og du vil komme iform ganske så raskt. De første ukene er nok ganske tunge men det vil nok bli hvert det, Ellers kan du jo prøve noe helt annet som f.eks dansing (HIP HOP) der er det også en del styrketreninger og uutholden trening og det er utrolig gøy, der kommer du også iform veldig raskt. Lykke til med valget 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå