AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 jeg er redd det er noe skikkelig gale med meg.. har følt meg så rar idag :O veldig trøtt, hodepine og så svimmel at det er skummelt.. føler meg helt bortreist for å si det sånn. akkuratt som om jeg er i min egen verden :/ har ikke klart å konsentrert meg et sekund på skolen idag, og i gymtimene begynte jeg å halisunere :O er såå svimmel,.. og når jeg skulle gå hjem fra bussen holdte jeg på å sovne mens jeg gikk + det gikk helt rundt for meg. jeg trodde jeg skulle svime av! hva skjer med meg? er litt redd Anonymous poster hash: 13678...c8d Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har du feber? Bare å vingle deg en tur til legen imorgen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Har du feber? Bare å vingle deg en tur til legen imorgen.tviler på det.. ok, takk for svar! Anonymous poster hash: 13678...c8d Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kan forsåvidt bare svippe innom legevakta nå/ikveld om du blir for engstelig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Høres ut som en litt kraftig influensa. Du bør ta deg en tur til legen om du er i stand til det, men det er neppe noe alvorlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Høres ut som en litt kraftig influensa. Du bør ta deg en tur til legen om du er i stand til det, men det er neppe noe alvorlig. ok, takk! Anonymous poster hash: 13678...c8d tror jeg må legge meg nå vil ikke, men klarer ikke være våken mer... orker ingenting nå Anonymous poster hash: 13678...c8d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 prøvd å sove nå, lenge... men får det ikke til:( har så vondt i hodet, og vi har ikke smertestillende.. hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 13678...c8d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 er litt desperat.. Anonymous poster hash: 13678...c8d Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Drikk masse vann så du får i deg nok væske. Høres ut som dehydrering. Endret 16. desember 2013 av Jetfighter Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Får slike symptomer hvis det er mye stress en dag og at jeg ikke har fått spist skikkelig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Varm honning kan hjelpe med å få sove. Ellers har vi jo yoghurt, om du sliter med å få i deg næring. Ellers er det bare å hvile så mye som mulig. Sov hvis du kan, ligg på sofaen foran TVen om du ikke får sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå