Kronidioten Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Syns cod er bra Enig... Synd det er så sykt lite folk som spiller det på pc. Er nesten bare TDM man kan spille. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Impuls kjøp på Alone In The Dark til Wii for 100kr, men spillet er ikke verdt ei krone. Fullstendig uspillbart. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg har ikke kjøpt et eneste spill til fullpris i år (nærmeste blir vel Brave New World som kostet meg 20 euro på sommersalget), og har heller ikke gjort noen direkte bomkjøp, men jeg lurer litt på om jeg må revurdere sjangerpreferanser her, føler jeg ikke få så mye ut av det jeg trodde var favorittsjangeren lenger. Jeg likte historien i BioShock Infinite veldig godt, og grafisk er det vel bedre enn nesten alt, men spillmessig var det ærlig talt litt kjipt. Som å spille Quake mot bots. Spec Ops var samme ulla; super presentasjon og historie, spillmessig dørgende kjedelig. Tomb Raider var ålreit nok, men plotet var bare halvbra, og spillmessig slo det meg som en litt utvidet Uncharted-klone, en serie jeg igrunnen allerede har fått mer enn nok av. Sliter litt med det samme med The Last of Us, som jeg spiller nå. Atmosfæren er fantastisk, men spillmessig...meh, iallefall så langt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Tomb Raider. Eg ville like det, men kom aldri inn i spelet. Det verste var "Press X" ,"Press Y", "Press B" etc. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Battlefield 4 med premium, spilt et par timer Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 SSX te ps3'n, herregud så dårlig! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Impuls kjøp på Alone In The Dark til Wii for 100kr, men spillet er ikke verdt ei krone. Fullstendig uspillbart. Velkommen i klubben. Kjøpte det selv av rein nyskjerrighet for å se om det var så dårlig som folk sa. Folk hadde rett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Alien Colon Marines eller hva det heter Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Eneste jeg kommer på i farta er Rome 2. Skulle ha ventet noen måneder. Kjøpte det heldigvis med rabatt.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Need for Speed Rivals til PS4, rett og slett et skikkelig kjedelig bilspill som bare var alt for kaotisk og arkade. Gran Turismo 6 er lysår foran! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Bravely default til 3DS. Mye kult, men litt for grindete progresjon. Hovedproblemet var at jeg ga fullstendig beng i hele historien og alle karakterene. Spilte spillet i 35 timer og kom rundt halvveis, men det var en opplevelse som var preget av en god del frustrasjon. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Bravely default til 3DS. Mye kult, men litt for grindete progresjon. Hovedproblemet var at jeg ga fullstendig beng i hele historien og alle karakterene. Spilte spillet i 35 timer og kom rundt halvveis, men det var en opplevelse som var preget av en god del frustrasjon. Frustrasjon? Kan du utdype litt nærmere? etter min mening er dette et av de friskeste rpg'ene som har kommet ut i nyere tid... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Frustrasjonen var at jeg likte selve kampsystemet og lignende godt, men hadde lyst til å slutte på grunn av historien og karakterene og det ble derfor en kamp for meg å fortsette. I tillegg hadde jeg noe problemer med vanskelighetsgrad. Ikke at spillet i seg selv var for vanskelig, men merkelig nok så synes jeg at det faktum at man bytte vanskelighetsgrad var irriterende. Jeg spilte på normal, men hver gang jeg døde følte jeg en kamp for å ikke bytte til lavere vanskelighetsgrad. Jeg nektet av prinsipp å gjøre det, ettersom jeg ser på meg selv som en dreven rpg-er. Dette ble frustrerende, og jeg følte kanskje at de forskjellige valgmulighetene førte til en noe ujevn vanskeligjetsgrad og dårlog balansering. Alt dette er selvsagt høyst subjektivt, og jeg forstår at jeg er sær her. Beklager også for et dårlig formulert innlegg, sånn blir det ofte når jeg skriver på ipad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå