JoseCuervo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Var det dårlig? Var samme som GT5 egentlig, med små forandringer. Så ja, jeg angrer. Lenke til kommentar
Hellemokb Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Epic Mickey: The Power of Illusion (3DS)Kostet 499 kr i januar (3DS) (Kjøpt til en 8 år gammel gutt) Playstation versjonen var tydeligvis 100 ganger bedre. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Var samme som GT5 egentlig, med små forandringer. Så ja, jeg angrer. Ok, tenkte meg egentlig det. Derfor jeg ikke har kjøpt det enda. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Glemte å skrive opp Ryse Son Of Rome til Xbox One: Dette er noe av mest tragiske 579kr jeg brukte på det spillet. Har kun det visuelle men resten av spillet er faktisk søppel. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 need for speed most wanted 2 1a er 10 ganger bedre.. ble rimelig skuffet ;( Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Moro at nesten alle spillene som nevnes er AAA spill nummer X i en resirkulert serie alle vet kommer til å suge, fremdeles kjøper dere dem. Prøver igjen neste år da. Protip: ikke bli lurt av reklame og opphyping av spill, ikke forhåndsbestill og vent på saklige reviews av spillene før dere kjøper(gamer.no sine kjøpte og betalte 9/10 score til nyeste CoD teller ikke). 3 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Moro at nesten alle spillene som nevnes er AAA spill nummer X i en resirkulert serie alle vet kommer til å suge, fremdeles kjøper dere dem. Prøver igjen neste år da. Protip: ikke bli lurt av reklame og opphyping av spill, ikke forhåndsbestill og vent på saklige reviews av spillene før dere kjøper(gamer.no sine kjøpte og betalte 9/10 score til nyeste CoD teller ikke). Ja, det er litt spesiellt. De AAA titlene jeg har nevnt selv, har vært bomkjøp kun på det at jeg skulle hatt konsollversjonen istedet. Spillene er/var ikke nødvendigvis dårlige (AC3, Tomb Raider feks). Men pga problemer med pcutgaven (krasj o.l.) fikk jeg en dårlig spillerfaring og gadd ikke legge inn noe tid i dem. Mulig jeg plukker opp PS3/PS4 utgaven når de havner rundt ~150,- kr. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Rage Dishonored CS:GO The Witcher 1 (likte den andre men taklet ikkje mekanikken i den første) Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Diablo III Dæven ja, Diablo 3 var ikke helt som forventet. Var gøy som COOP med 3 kompiser men når vi passere Nightmare og skulle inn i Hell så mistet vi litt av "gnisten" og gadd egentlig ikke å begynne engang. Husker ikke det var slik med 2'eren (spilte aldri 1'eren faktisk). Hvilke storspill som har blitt sluttet i 2013 har ikke skuffet egentlig? Og hvem har skylden? Er vi for kravstore eller er det rett å slett kvaliten på spillet som er årsaken? Endret 17. desember 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvilke storspill som har blitt sluttet i 2013 har ikke skuffet egentlig? Og hvem har skylden? Er vi for kravstore eller er det rett å slett kvaliten på spillet som er årsaken? Er ein del spill som ikkje har skuffet Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Rome total war 2. Er klar over at de altid gir ut bugga spill. Men dette var forferdelig dårlig opptimalisert, bugete og for hvert nye spill i serien virker det som det står noen bak utviklerne å skriker at kampene må gå fortere. I Rome 2 går kampene så fort at all strategi går ut vinduet. AC3. Kjøpte det for en veldig billig penge, elsker settingen, likte AC1 og 2, så tenkte dette burde i det minste være underholdene. Men etter ett par timer begynner jeg virkelig å tvile. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 X Rebirth... håper enda det blir spillbart en gang The Bureau: XCOM Declassified Spilte tja kanskje 2 timer. Men ble bare forbanna på de to npcene som du har med deg og må mikrostyre hele tiden. De er jo dumme som brød. Var i hvertfall. Vet ikke om det er blitt patchet til noe bedre The Walking Dead: Kjøpte heldigvis på salg. Og ja slike spill som dette er ikke noe for meg har jeg funnet ut. Vil spille når jeg starter et spill. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 FolkTale: Ikke kommet langt nok i utviklingen. Prison Architect: Ikke kommet langt nok i utviklingen. SimCity: En forbanna vits. Beyond: Two Souls: Kjedelig. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 CoD : XX hukser ikke hva det heter en gang... Men for noe søppel, var naiv å trodde at ting hadde endret seg siden 2004... Lenke til kommentar
warioman Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Call Of Duty Ghosts. Produktet virker uferdig, og jeg fikk overhodet ikke noen cod følelse av dette spillet whatsoever. Black Ops 2 var 3 ganger bedre! Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tropico Tropico 2: Pirate cove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå