XPUserz Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trenger jeg laste ned absolutt alle oppdateringene fra Windows Update selv om jeg har en god brannmur? Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hvilken brannmur tenker du på? selv laster jeg ikke ned alle oppdateringene jeg. bruker å laste ned 21-22 stykker i XP og 5-4 i Windows 2000, jeg kjører NIS 2003 så det går nok bra her i gården ja. laster ned bare de som det står sikkerhetsoppdatering på. Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Alt dette avhenger av bruken, men det anbefales på det sterkeste at man holder seg oppdatert i det minste med samtlige kritiske oppdateringer relatert til sikkerhet i Windows. Dette uavhenging av brannmur (spesielt om dette er en typisk hjemmebrukerbrannmur som ligger lokalt på din egen maskin). - Ralek - Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Trenger jeg laste ned absolutt alle oppdateringene fra Windows Update selv om jeg har en god brannmur? "god brannmur". software firewalls har sine hull og mangler de og, samme med hardware firewalls og. har du fastlinje kan du like gjerne oppdatere. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg kjører NIS 2003 så det går nok bra her i gården ja. Lite vits med en software firewall om det underliggende systemet ikke er sikret godt nok. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ja, men jeg bruker no å laste ned de viktigste oppdateringene da. men gidder ikke å laste ned DirectX 9 og Windows Media Player 9, noe som jeg ikke bruker heller. jeg bruker alltid Winamp for å spille av Musikk. kjempe bra program. har ikke opplevd noe bugs her iallefall, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå