notarget Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Valget står mellom: Plextor DVD-brenner IDE PX-504A, Retail og NEC DVD-brenner IDE ND-1300, Retail -------------------------------------- Noen som har noen erfaringer av en av disse? Hvem burde jeg satse på? Hørt om så mye tull om at vise dvd brennere ikke klarte å brenne slike og slike dvd plater.. hmm Plextor er ganske bra i cd brenner, har det nå. Nec sin versjon av flere muligheter tror jeg, + og - Hva burde jeg velge? Andre forslag kanskje? /NoTarget Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Plextor DVD-Recorder - PX-708A Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 må si meg enig med marlboromannen denne gangen.. Har ikke sett noen brenner som kan måle seg. jeg har sett flere tester hvor den slår alt annet ned i støvlene, både på speed og reliability. Har en kompis som er veldig fornøyd med den. Selv får jeg min om en drøy uke Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har selv en Teac som jeg kjøpte hos PSdata den funker på alle plater jeg har prøvd til nå også billig plater noe jeg har hørt kan være et problem på enkelte brennere. NEC kommer jeg aldri til å kjøpe, butikken jeg jobber i solgte NEC mobiltelefoner (ca 50 stk, forskjellige modeller) og samtlige telefoner var enten defekt ut av esken eller sluttet å virke innen 3 mnd og NEC klarte ikke å fikse dem. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 spar penger på og gå for Sony sin DVD-Brenner Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har nec 1300 og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
zacka Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kan vel ikke ta defekte mobiltelefoner fra Nec i betraktning som grunn til å ikke velge Nec DVD-brenner ?!? Vel vel. Som jeg har forstått er det mange som er fornøyde med Nec 1300, og kjører du siste firmware-oppdatering er den enda bedre med tanke på støtte for flere typer (merker) plater. Personlig er jeg veldig fornøyd. Har riktignok ikke hatt den så lenge, men jeg hadde tidligere Nec 1100 og var veldig fornøyd. Har kjørt siste firmwareoppdatering som ligger på Komplett sin side og det funka helt perfekt. Ergo : et godt kjøp vil jeg si Lenke til kommentar
Morelia Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har ikke prøvd noe annet enn min egen dvd brenner. En Sony dru500ax. jeg er strålende fornøyd med den, har nå brent ca 100 plater av ymse merker. Ikke en eneste dvd plate har den brent feil og både pc min og dvd spilleren i stuen leser platene. Har av og til lånt bort bort disse dvd og ingen har klaget på hakking eller andre ting. Dvd brenneren til Sony anbefals sterk ifra meg iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå