Misachickabee Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei, noen som kan hjelpe meg? Jeg kjøpte meg nye datadeler for noen uker siden. Bygde den selv men siden dag en har jeg fått minimum 10 Bluescreens om dagen, dem kommer helt random og får ofte opp en error om at programmer feiler rett før bluescreen. På den står det "programnavnet" og under : Instruksjon i 0x00000000758540D7. De nødvendige datane ble ikke plassert i minnet på grunn av I/U-Feilstatus 0x000000e. Har også en windows update som nekter og oppdatere den heter: Sikkerhetsoppdaterning for Microsoft.NET Framework 3.5.1 for Windows 7 og windows server 2008 R2 SP1. Får den også som feilmelding etter bluescreen men da er det programmet "Curse Client" som nekter og starte pga den oppdateringen. Jeg har veldig lite peiling på data og håper det er noen snille mennesker der ute som vil hjelpe en jente i nød Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg ville ha blåst i den .NET Framework-oppdateringen så lenge du har alle de andre problemene du tydeligvis har. Har du kjørt en test av memory for å se om du eventuelt har feil på en RAM-modul? Har du installert oppdaterte drivere for all hardware? Har du montert alle komponentene ordentlig? (For å unngå kortslutninger, f.eks.) Har du "optimalisert" systemet på noen måte som kan ha ført til ustabilitet? Osv. Lenke til kommentar
Misachickabee Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør mye av det, men jeg har bare en RAM på 8GB så hvis den er ødelagt så burde vell ikke datan starte? Ganske sikker på at alt er oppdatert.. virker som at det er skjermkortet som feiler først, men syns det er litt merkelig siden det er mye ved siden av som også feiler, akkurat nå så får jeg ikke internett på datan når jeg har internett på andre ting.. det skjer ofte at jeg mister nettet i en lenger periode. Noen som vet hva det kan være som gjør at jeg ikke får det trådløse nettet mitt eller via kabel, men hvis jeg kobbler opp delt internet med min mobil så får jeg nett? jeg har mitt trådløst nett på min laptop og mobil. Det var en kompis som gikk over datan og han mente alt var rett montert. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Dobbeltsjekk at minnet du har kjøpt er kompatibelt med hovedkortet, inkompatibelt minne kan gi mengder med drittfeil. Hvis det er iorden så ville jeg reinnstallert Windows og latt være og oppdatere drivere og programmer inntil du har brukt den noen timer. Hvis den er stabil så innstaller en og en driver eller en håndfull drivere og bruk maskinen og se om den er stabil før du tar neste håndfull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå