Gå til innhold

Prisoverslag på salg av PS3?


Theo343

Anbefalte innlegg

Ok er det slik at Gamestop gir 50,- per spill eller varierer de? Frister å ta med noen bagger å stikke innom der så klart for å slippe alt styret med annonser og svare folk som ikke holder seg til "må kunne hente selv" og masse annet.

 

Jeg har ved to anledninger hatt fulle bæreposer med spill som jeg har solgt hos Gamestop. De har faktisk ikke vært spesielt glad for at jeg selger så mye, fordi de bruker så lang tid på å klistre på prislapper (trodde det var jobben dems?). Jeg kom ca 1,5 timer før de stengte og da fikk jeg beskjed om å komme tilbake tidligere en annen dag. Tror jeg endte opp med ca 8000,- første gangen og 4500,- andre gangen.

 

Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Har tenkt å legge ut en PS3 på Finn. Jeg har den første som kom (60 GB) med PS1- og PS2-kompatibilitet. Ser de ligger for ganske mye på Finn. Er det realistisk å få mye for de? Jeg har masse utstyr og sikkert 50+ spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De PS2-kompatible går vel for helt absurde priser brukt?

 

De ligger i hvert fall priset høyt, om man får den summen for de aner jeg ikke. Min støver ned nå etter jeg kjøpte PS4, så forsøker å selge før den ikke har noen verdi lenger.

 

 

Hvor mange spill solgte du for de prisene?

 

Husker ikke første gangen, men det var mange. Nå siste gangen var det rundt 70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...