Gå til innhold

Prisoverslag på salg av PS3?

Theo343

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette ikke er mye verdt men en slags pris må jeg uansett sette i salgsannonsen.

Det er en PS3 (en av de siste phat utgavene) som kom med 80GB HDD og er oppgradert til 320GB. Den har 2 dualshock kontrollere og det kan legges ved et G25 ratt/pedalsett med stativ hvis ønskelig.

Det er vel en 30-40 spill jeg har til denne og mange nye titler som eks. "The Last of US". Av racingtitler er GT5 nyeste.

Hva kan jeg ta for noe slik? Jeg skal også selge en Nintendo Wii og Xbox 360 og hvis det lønner seg å selge alt samlet så gjør jeg det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spilla faar du kasta etter deg for 30-50kr pr stykk. den der ps3 phat utgaven kommer til aa gaa i stykker en gang uten aa vite naar pga daarlig tidlig bygg hw design. saa mer enn 300kr er den nok ikke vaerd. utslitte spakker/ratt med daarlig batteri kan vel gaa for 10kr eller noe pr stykk... 500kr totalt for hele pakka er nok en meget reall pris her ja.

Lenke til kommentar

Da jeg lette etter ps3 selv, et par mnd før ps4 kom, så gikk pakker med Slim, uten spill, for 1000+. Phat for 700+. Prisen har sikkert falt noe, men med så mange spill burde det kanskje gå an å komme opp i 1500? Vel, uansett burde ikke 1000 være noe problem

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

bjørnhelge:
Dette er den siste phat revisjonen og ergo har den ikke spesielt "dårlig hardware design med mange svakheter". Den har også vært brukt forsvinnende lite og mest som BD-film spiller når den har blitt brukt.

Andre:

Ellers takk for tilbakemelding, skal lage en annonse på Finn og se hva som kommer av respons. Selger kun til folk som kan hente da jeg ikke orker masse styr med sending av så mye stash og har kastet orginaleske til konsollen for lengst pga. oppussing og rydding. Må bare vurdere om jeg skal lage 3 annonser, 1 for hver konsoll jeg skal selge (ps3, 360, wii) eller om jeg smeller alt sammen i en annonsen og hvis noen vil ha alt så får de alt til 3000,- ved henting.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

bjørnhelge:

Dette er den siste phat revisjonen og ergo har den ikke spesielt "dårlig hardware design med mange svakheter". Den har også vært brukt forsvinnende lite og mest som BD-film spiller når den har blitt brukt.

Andre:

Ellers takk for tilbakemelding, skal lage en annonse på Finn og se hva som kommer av respons. Selger kun til folk som kan hente da jeg ikke orker masse styr med sending av så mye stash og har kastet orginaleske til konsollen for lengst pga. oppussing og rydding. Må bare vurdere om jeg skal lage 3 annonser, 1 for hver konsoll jeg skal selge (ps3, 360, wii) eller om jeg smeller alt sammen i en annonsen og hvis noen vil ha alt så får de alt til 3000,- ved henting.

Lag tre pakker i samme annonse. Det er nok det enkleste å selge. Finnes også mange lokale salgsgrupper på facebook, der legger du ut gratis.

Lenke til kommentar

Ok er det slik at Gamestop gir 50,- per spill eller varierer de? Frister å ta med noen bagger å stikke innom der så klart for å slippe alt styret med annonser og svare folk som ikke holder seg til "må kunne hente selv" og masse annet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skjønner.

Men siden disse listene forandrer seg hele tiden så er de vel mulig å finne online?

Mulig, men har kun sett lister over utvalgte spill i forbindelse med kampanjer tidligere. Vil tro at de ønsker å få flest mulig til å komme til butikken med spillene sine. Innimellom får man så lite at det for de fleste føles bedre å beholde, men hvis man først har dratt samlingen til butikken har man større insentiv til å selge.

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...