fredonor Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Jeg har storrengjøring på harddisken, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å slette en av filmfilene jeg har på over 477 Mb. Jeg får beskjed om at filen er i bruk av en annen bruker eller et annet program, selv i sikkerhetsmodus. Noen som har noen ide om hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne? Jeg er i allefall tom for ideer Da var det natta for meg... mvh fredonor Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei. Det er explorer som prøver å lage preview av filmen. Se om dette kan hjelpe. Start - run -regedit Finn HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler Fjern "DEFAULT" under denne key. Du må eventuelt bruke en annen key om det er en annen filtype, feks mpeg. Good Luck. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Klikk på den en gang og hold musepekeren over den en stund (30 sekunder kanskje et minutt....) du får ikke slettet den av anten, A) harddisken er for treg og henter den ikke opp raskt nok eller B) prosessoren er for treg av samme grunn. Har du XP går det enda lenger for den laster ned en forhåndsvising av filen. Har du FTP program som WS_FTP? da kan du slette filen fra det, lokalt. Går mye raskere. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Takk for svar! Kom på da jeg skulle legge meg at jeg har norton utilities installert :oops: Wiperen der fiksa jobben :-) Likevel: Takk! mvh fredonor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå