JokerN_ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er inne på tanken om å ta med madammen på tur og feire nyttår i ulandet. Er så utrolig lei av å feire i gammel tradisjon av en helt vanlig fest. Budsjettet er stramt i år, så det kan nesten ikke komme over 5-6000 for to pers, med evt fly og hotell. Åpen for alt av forslag, ja tilogmed Sverige og Danmark. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det blir ikke nødvendigvis billigere å reise kort. Du sier ikke noe om hvor du reiser fra, men det er billig og komme seg til og være i Dublin. Partystemning er det også. Wroclaw i Polen er også veldig bra, billig og koselig. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg holder en knapp på de baltiske landene og hovedstedene Riga, Tallinn og Vilnius. Har ikke vært i sistnevnte, men det er god stemning i både Riga og Tallinn. Har feiret nyttår i Krakow, Praha og Istanbul tidligere. Alle de tre er også relativt sett billige reisemål, men prisene jekkes nok opp litt rundt nyttår, det er hvertfall tilfelle med Praha. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Var i Dublin for noen år siden og feiret nyttår - det kan absolutt anbefales! H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://newyearseveblog.com/top-5-cities-2014-new-year-eve-celebrations-europe/ Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Det blei "desverre" enkelt i år også, hyttetur med en vennegjeng.Men tenker kanskje vi kan holde denne tråden åpen for videre diskusjon frem mot neste år? Da skal det planlegges godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Drømmen er uansett nyttårsaften på Times Square, NYC :-) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Drømmen er uansett nyttårsaften på Times Square, NYC :-) Drøm? Jeg tror vi sier mareritt. For 2 år siden dro jeg til Karibien via New York hvor jeg fikk minst en overnatting. Jeg lurte veldig på om jeg skulle ta nyttårsfeiringen i New York, men valgte å dra over dagen før. Var innom Time Square dagen før nyttårsaften og det var ille nok. Det var generalprøve på alt mulig rart i krysset og fullt av nysgjerrige turister. Det var rett og slett som sild i tønne. Man måtte flere kvartaler unna Time Square for å klare bevege seg i den retningen man ønsket og ikke konstant være i fysisk kontakt med minst 3 personer. Byttet altså dette: Mot dette: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå