Richard Larssen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Solnedgang ved Varhaug gamle kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei, Richard. Det er en fin, rolig stemning i dette bildet, og enkelheten, - som muligens avspeiler fortidens harde og kanskje også fattigslige kår, gir assosiasjoner til både Arne Garborg, - Jærens store forfatter, og danske Martin Andersen Nexö. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Flott komposisjon, med god plassering av hovedelementene. De varme fargetonene er nok med på å skape den fine, rolige stemningen som Albert beskriver. Bra jobba! En s/h-versjon hadde vært morsom å se. Litt avhengig av hvor mye du hadde dratt i spakene, ville nok den kunne gitt et helt annet uttrykk. 1 Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Tusen takk for det Albert. Jeg er veldig glad i Jæren, må kanskje begynne å lese litt Garborg, skal inrømme at jeg ikke har gjort det før.. Lenke til kommentar
Richard Larssen Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Flott komposisjon, med god plassering av hovedelementene. De varme fargetonene er nok med på å skape den fine, rolige stemningen som Albert beskriver. Bra jobba! En s/h-versjon hadde vært morsom å se. Litt avhengig av hvor mye du hadde dratt i spakene, ville nok den kunne gitt et helt annet uttrykk. Takk for tilbakemelding, Jeg liker også varmen i bildet men har også prøvd med en svart hvitt versjon selv om jeg liker den i farger bedre.. la til litt mer kontrast, litt post crop vignette og endret formatet til 16:9. Skal legge den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg