mobilen.no Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bruk mobilen som ekstra TV-skjerm, og spol bakover i programmene.TV Overalt-appen klar for Android Lenke til kommentar
Fract Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Synd det ikke virker på enheter som er rootet. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Savner link til Google Play Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg er imponert over hvor godt det virker! Det er lettere å få sett de (få) programmene man ønsker å se. Det som mangler nå er en Windows 8 app, WP8 app og en versjon som virker på GoogleTV. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Savner link til Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=no.altibox.tvoveralt Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Litt bugs ennå, til tider kommer kun lyd, men ingen bilde (Note 10.1 og Tab 2)... Men det kommer seg nok. Og som nevnt, funker ikke med CM (men skal visstnok funke med HideMyRoot). Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Altibox får til å streame TV2 på android, mens TV2 sumo har lovet i 2 år uten at de har greid å gi ut en android app for nettbrett for egne kunder. Jassagitt. Endret 16. desember 2013 av Kjellvez 3 Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 bra konsept men på min Galaxy Note 3 så funker den ikke. Når jeg klikker på uansett kanal så kommer det opp feilmelding som følger: Rooted device This player cannot be run under rooted device. Min telefon er ikke rooted så dette er en feil som bør rettes opp snarest Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da er det bare å vente til det samme er klart hos Get. Håper dere tester dette så fort det er klart Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 bra konsept men på min Galaxy Note 3 så funker den ikke. Når jeg klikker på uansett kanal så kommer det opp feilmelding som følger: Rooted device This player cannot be run under rooted device. Min telefon er ikke rooted så dette er en feil som bør rettes opp snarest Så visst ikke at det sto Beta du...De ordner det nok. Fungerer som smør til Iphone =) Lenke til kommentar
whoSelina Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Men det er kun kunder av Altibox fiber som får opprette bruker på denne appen? Altså er mange like langt, da Altibox fiber er utilgjengelig også på mange andresser midt i tjukkeste Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 bra konsept men på min Galaxy Note 3 så funker den ikke. Når jeg klikker på uansett kanal så kommer det opp feilmelding som følger: Rooted device This player cannot be run under rooted device. Min telefon er ikke rooted så dette er en feil som bør rettes opp snarest Hmm så rart, fungerer helt fint på min Note 3. Litt bugs her og der og litt treg til å veksle mellom menyer og slikt men god kvalitet på video og lyd. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 bra konsept men på min Galaxy Note 3 så funker den ikke. Når jeg klikker på uansett kanal så kommer det opp feilmelding som følger: Rooted device This player cannot be run under rooted device. Min telefon er ikke rooted så dette er en feil som bør rettes opp snarest Send en epost til Altibox, så fikser de det kan det se ut som. Jeg fikk den beskjeden på en urooted S4, sendte en epost og et par timer senere så fungerte det. Så visst ikke at det sto Beta du...De ordner det nok. Fungerer som smør til Iphone =) Troll er og blir troll... Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Send en epost til Altibox, så fikser de det kan det se ut som. Jeg fikk den beskjeden på en urooted S4, sendte en epost og et par timer senere så fungerte det. Troll er og blir troll... Vet ikke om du mente jeg var troll? Eller om pvl1971 var troll. Det jeg skrev var ikke ment som noe trolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg