Torstein Norum Bugge Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Med Chipolo vil du aldri trenge å lete etter bilnøklene dine igjen.Denne dingsen sporer eiendelene dine Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Link: Her Pris: 24$ (ca 150 kr) pr stk. Frakt: 0 Estimert utsendelse: Januar 2014 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 "Nothing is lost" Bortsett fra pengene dine da... 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har lett etter en bra løsning som dette en stund, men prisen var vel høy. Får vente enda litt lengre til en billigere løsning kommer. Lenke til kommentar
Lennik Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Key Finder, 99kr på Clas ohlson, så der ikke vitsi i en med Bluetooth ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har lett etter en bra løsning som dette en stund, men prisen var vel høy. Får vente enda litt lengre til en billigere løsning kommer. Liknende produkter har jo eksistert en stund. Også drevet av bluetooth? AtW Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Liknende produkter har jo eksistert en stund. Også drevet av bluetooth? AtW Ja, har et par hjemme, men ingen som fungerer spesielt bra. Et av problemene med de jeg har prøvd har også vært at jeg ikke kan bytte batteri selv uten å ødelegge innpakningen. + De fleste slike produkter støtter kun IOS Endret 16. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 Det er helt riktig. Det interessante med dette nye produktet er blant annet den relativt lave prisen, funksjonaliteten og at det er kompatibelt med Android. I tillegg kommer andre funksjoner som det å kunne ringe hjem, og at den varsler om at en av brikkene kommer utenfor rekkevidde av telefonen. Det at man kan bytte batteri selv er også et stort pluss. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Liknende produkter har jo eksistert en stund. Også drevet av bluetooth? AtW Ja, har et par hjemme, men ingen som fungerer spesielt bra. Et av problemene med de jeg har prøvd har også vært at jeg ikke kan bytte batteri selv uten å ødelegge innpakningen. + De fleste slike produkter støtter kun IOS Stick n Find er ikke tilfeldigvis blant de du har prøvd? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Key Finder, 99kr på Clas ohlson, så der ikke vitsi i en med Bluetooth ? Den funker bare på nøkler, folk vil kunne bruke det på alt mulig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Stick n Find er ikke tilfeldigvis blant de du har prøvd? Nei, disse lot jeg vær å prøve da de fikk dårlig kritikk både på produktet og spesielt på appen. Samt her er prisen for høy, den er grei for å kjøpe 1 og kanskje 2. Men jeg og flere andre ønsker å ha flere. Selv kan jeg tenke meg å ha totalt 10 stk kanskje og det blir fort over 12-1500,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg